Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 22. 8h:42' EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 22. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat legkorábbana 22. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5672 SZÁMLA : XXXX |
fgy 40 30 1 | felt. gyógyítás 40 30 |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
d 44 1 | eldobod a 44. tárgyat (1 darabot) |
d 47 5 | eldobod a 47. tárgyat (5 darabot) |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [28,22] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Látsz egy korongfát. (ld. enc.)
(Továbbmész...) [27,23] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy lebegő gomba nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a lebegő gomba testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 18 | bemész a 18. titkos labirintusba |
lm 4 5 | mozogsz 4 5 |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gorombilla bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
d 45 1 | eldobod a 45. tárgyat (1 darabot) |
d 10 2 | eldobod a 10. tárgyat (2 darabot) |
lm 4 1 | mozogsz 4 1 |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [27,21] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy korongfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fabontó szójer került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a fabontó szójer testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a fabontó szójer testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő fabontó szójer trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [27,20] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Látsz egy mákrózsa bokrot. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás sáska került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az óriás sáska rovartestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 533 | bemész az 533. épületbe |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
Erő: | 9 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 107/31 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 8 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. csapdaészlelés: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 7 (+1) | 5. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 25.89 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
5 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 3 | fabontó (#106) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 3 | tüske (#22) |