Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 17. 12h:04' EZ A 44. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 45. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5322 SZÁMLA : XXXX |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kt 57 | elkészíted az 57. tárgyat |
kf 57 | kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat |
kt 65 | elkészíted a 65. tárgyat |
kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]
be 538 | bemész az 538. épületbe |
kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, |
vasérc (#152) 4 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
troll csont (#704) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
grifftojás (#179) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
ea 51 | eladod az 51. tárgyat |
ea 33 2 | eladod a 33. tárgyat 2 |
ea 125 2 | eladod a 125. tárgyat 2 |
ea 124 2 | eladod a 124. tárgyat 2 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal súrolod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A fabontó szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megütöd a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [40,3] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal többször eltalálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [39,2] Az erdőt síkság váltja fel. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sünmedve bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
go 10 | gonoszkodsz: 10 |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 178 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 100/76 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 115 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << bunkósbot (#9) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
39,24 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 173 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. lopás: | 4 (+1) |
4. csapdakészítés: | 3 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. felderítés: | 1 | 8. zene: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a törpéktől (3) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
sünmedve (#33), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
manifesztátor (#124) |
Összsúly: 42.50 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 2 | kaja (#2) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | rókafarok (#124) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | szöges páncél (#65) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | |
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|