20. forduló, 22. forduló, Marius Maximus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 18. 9h:10'
EZ A 38. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
39. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5134

MARIUS MAXIMUS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-104,21] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 csillezsályalevelet (990 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+7 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

flh 6 felt. lőfegyver haszn. 6
FLH 6 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

flh 7 138 felt. lőfegyver haszn. 7 a 138. tárggyal
Ok, FLH 7 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

fkt 207 felt. készítesz a 207. tárgyat
fkt 207 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

fse 11 felt. segítség 11 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 188.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 174.]

m 7 1 3 mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre
[-105,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Aranymag vigyorog kajánul. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 16 kaja. Magadhoz veszed őket. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [-104,19] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-103,20] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 8 mozogsz északra
[-103,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 178 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

ep 146 68 építed a 146. tárgyat 68 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már félig készen van az oltár. 59 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 66.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 61.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-102,18] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-101,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-100,16] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kolompár Elvira előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. {támadása: 9.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 31.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[-99,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Penelopé Morphilia előtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-100,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 55-58.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chardonnay formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[20 pontot használtál fel, van még 11.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ragyás burástyát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios ministránsa vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 11 Merészség: 7/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 175/114 Jellem: jó (43) Tul. pont: 13
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 122/96 Pénz: 335 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 17/1
Eddig összesen 80 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3229 TP-t kaptál. Jelenleg 21669 TP-d van. A következő szinthez még 3331 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, törpemammut, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 (+1)
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 10 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 4 18. pszi: 2
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 2 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 11 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

HŐSTETTEID

Összsúly: 45.14 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 gyíkfű (#201)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 7 ubuk tüske (#131) 3 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-105,20) alpesi tehenek (#91), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, manaelementál (#290)
(-104,19) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba
(-103,19) uzbányok (#102), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(-103,20) sörényes ubukok (#89), Elenios oltár, 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(-102,18) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99)
(-101,17) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), oltár, 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(-100,14) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, törpemammut (#115)
(-100,16) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, 28. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(-99,15) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, garokkok (#73)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Erősítettünk/színesítettünk egyes szakértelmeken. A részletek a Beholder oldalon olvashatók. - Az olimpián és miniolimpián a támadásban levő D(támadás/2) random nem működött megfelelően. Ezt javítottuk, valamint kicsit egyensúlyoztuk D((támadás/2)-(ellenfél védelme/4) képlettel. Ez nem a teljesen pontos képlet, csak egy jó közelítés.
* - Olimpián én miniolimpián nem működik a medvetalp mokaszin.

Üzenet küldése a karakternek