Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 21. 9h:06' EZ A 1182. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 1183. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3491 SZÁMLA : XXXX |
kt 5 | elkészíted az 5. tárgyat |
kt 11 | elkészíted a 11. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
go 9 | gonoszkodsz: 9 |
ff 5 64 12 | felt. fegyverváltás: 5 64 12 |
ffk 160 160 |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop jobb hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [33,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő húsevő magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [32,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tigroszlán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tigroszlán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
fv 14 15 16 | felveszed a 14. tárgyat (15 darabot) 16 |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 10 | bemész a 10. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a Baar-ork bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Baar-ork bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a Tugt-ork jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a Tugt-ork fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tugt-ork minden csapását hárítanod. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a Baar-ork bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
kut 5 | kutatsz 4 pontért |
m 6 6 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY) A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 102 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 106/53 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: bunkó (#5) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
32,22 mezőn táborozol, a 10. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 92 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 7 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | |
1 | * | mászókarom (#78) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | csontkés (#11) | |||
4 | csontszablya (#64) | 1 | * | csontszurony (#12) | 4 | * | kerek kő (#19) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | + | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
15 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
21 | tigroszlán fog (#63) | 2 | tükör (#43) | 8 | varányszem (#30) |
Összsúly: 44.02 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | fáklya (#36) | 1 | kavadu lebeny (#24) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | csontkés (#11) | 3 | csontszablya (#64) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 4 | kerek kő (#19) | 15 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | zöld üveg (#82) |
31 | 32 | 33 | 34 | |
0 | |
|
|
|
1 | |
|
|
|
2 | |
|
|
|
3 | |
|
|
|
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|