20. forduló, 22. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 9. 15h:00'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,-4] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+15 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[17,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 65.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 15.]

f 4 15 kísérletezel a 4. tárggyal a 15. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bunkósbotot. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz tatu ködmönt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY)
Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal).

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 21. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 19 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 86/86 év
Egészség: 10 Életpont: 76/72 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 32 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 24 TP-t kaptál. Jelenleg 436 TP-d van. A következő szinthez még 64 TP szükséges. Trófeád: tazunkaróka. A 19. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 35 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << kőhegyű lándzsa (#7)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 6 6. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

Összsúly: 35.65 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(17,-5) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 5. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek