Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 13. 12h:48' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alattomos manó nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az alattomos manó verdeső szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alattomos manó testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az alattomos manó bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. Elhajítod a vacak légirozmár trófeát, és kiszedsz egy alattomos manó trófeát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a gyilkos tetű nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a gyilkos tetű bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [64,54] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kt 203 1 | elkészíted a 203. tárgyat (1 darabot) |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod az óriás sáska bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A surranó kígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [62,55] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rőtmanó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
fgy 40 40 | felt. gyógyítás 40 40 |
be 41 | bemész a 41. titkos labirintusba |
lm 12 12 11 | mozogsz 12 12 11 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bundás csirmáz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 3 1 1 | mozogsz 3 1 1 |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY) A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar... |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY) Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak... |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
Erő: | 11 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 112/97 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 19 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 2 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
62,55 mezőn táborozol, a 41. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 6. gyógyítás: | 13 (+1) |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kaffogó hebrencs (#88), acéldarázs (#140), süvítő rája (#113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
41. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bumeráng (#249) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | * | csontszurony (#12) |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 8 korty víz (#27), fér még: 32] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bordacsont (#16) | |||
2 | lapkorong (#80) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | tigroszlán fog (#63) |
Összsúly: 22.36 kg | Megterheltség: 53% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 2 | lapkorong (#80) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tüskecsapda (#242) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | |
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|