20. forduló, 22. forduló, Feketesörény összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 9. 12h:02'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3074
SZÁMLA : XXXX

FEKETESÖRÉNY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-16] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kno 7 1 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 163.]

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 25 1 elkészíted a 25. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bronzhegyű lándzsát. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 146.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzhegyű nyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[29,-16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált mélységi grittang trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes proteinfecske trófeát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg. (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+6 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-16] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű pincsi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 81.]

kt 87 elkészíted a 87. tárgyat
Legyártottál 1 bronzhegyű lándzsát. [50 pontot használtál fel, van még 31.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

kf 87 1 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

ff 8 87 felt. fegyverváltás: 8 87
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 23.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[27,-16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült evaporőr. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval megütöd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy autentikus vámpír közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol egy szőke, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy bo-skorpió trófea színesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda.
Összeismerkedtek. Az ő neve Belesf12. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [26,-16] Továbbra is síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

be 532 bemész az 532. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Iszol a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Feketesörény, egy fekete, copfos hajú, félszemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 21. fordulód.

Erő: 19 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 114/55 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 2 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 103 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 795 TP-t kaptál. Jelenleg 4 942 TP-d van. A következő szinthez még 2 058 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 6 (+1)
lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
26,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 8 (+1) 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
csontlepke (#746)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 15, 17.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
8 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
9 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 2 korty víz (#27), fér még: 38]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 12 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
3 grákóbőr (#41) 1 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 15 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85) 1 rákpáncél (#97)
2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 10 smirglilevél (#29)
8 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
8 tigroszlán fog (#63) 10 varányszem (#30)

Összsúly: 46.96 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kavadu lebeny (#24) 2 kőkés (#6) 1 óndarab (#85)
2 rézdarab (#70) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 5 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 kavadu iszák (#25) 5 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31
-17
-16
-15
(26,-16) gátvakond (#57)
(27,-16) evaporőr (#69), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Belesf12 (4801. kalandozó)
(28,-16) drótszőrű pincsi (#22), 4. jellempróba, olvasztókemence (#86), oltár
(29,-16) proteinfecske (#139), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek