Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 7. 12h:29' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2244 SZÁMLA : XXXX |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
t 17 | támadod a 17. szörnyet |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bolhakutya testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bolhakutya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a kaffogó hebrencs bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-8] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a piromenyét jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Nincs időd félrehajolni. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét jobb vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-11] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy homokvarány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a homokvarány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a homokvarány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a homokvarány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a tigroszlán karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-13] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Nyugatra tart.
(Továbbmész...) [62,-14] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a móleon testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a móleon fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a goldugar testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a goldugar többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 133 1 | elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot) |
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a móleon testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A móleon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a móleon nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
RÉZSISAK (72. TÁRGY) Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY) A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY) A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene. |
TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY) Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
MÓLEON (68. SZÖRNY) Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük. |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY) A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba. |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY) Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2. |
Erő: | 17 | Szint: | 9 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 117/117 | Jellem: | semleges (-17) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
63,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 195 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 17 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 2 (+1) | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20. |
Összsúly: 39.14 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fémrúd (#104) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | pirkit (#153) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varányszem (#30) |
59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|