Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 6. 9h:09' EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 22. játékheted kezdete: okt. 13. A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1245 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
p 69 11 | használod a 69. pszi képességet |
vi 8 4 30 | viselkedésed: 8 4 30 |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [-267,-23] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Kőkéssel súrolod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 80 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [-268,-23] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Találsz egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Kőkéssel megvágod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acéldarázs testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [-269,-22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Találsz egy álomvirágot. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
(Továbbmész...) [-268,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [-268,-19] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
ve 32 1 | megveszed a 32. tárgyat 1 |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 6 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 89/33 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 28/13 | Pénz: | 1704 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 22/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 2 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 3 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 1 | 12. taumaturgia: | 1 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 12 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 2 | 18. pszi: | 4 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 1 | 23. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 17.61 kg | Megterheltség: 31% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | vizestömlő (#3) |