Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 21. 9h:18' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
tro 219 7044 259 |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip puha testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a hínárevő piranha testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
a 36 3454 4 | átadod a 36. tárgyat a 3454. kalandozónak (4 darabot) |
m 7 3 5 | mozogsz északnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,65] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Továbbmész...) [132,66] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [130,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Továbbmész...) [129,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a fekete amőba jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a fekete amőba testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a fekete amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [128,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy xirnox közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox bal hátsó lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a xirnox testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [128,72] Füves síkságra érkeztél.
m 3 | mozogsz délkeletre |
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
szk 781 765 778 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 30 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 25 (31) | Életpont: | 313/241 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 33 (35) | Varázspont: | 466/148 | Pénz: | 982 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 121/244 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 57 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 14 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 14 | 11. teológia: | 27 | 12. taumaturgia: | 35 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 13 | 15. zene: | 85 |
16. szörnyismeret: | 32 | 17. pszi: | * 19 | 18. zárnyitás: | 5 |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 14 | 21. úszás: | 8 (+1) |
22. főzés: | 3 | 23. csapatmunka: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | 2 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | magszim bél (#103) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | szigony (#389) | |||
12 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) |