Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 13. 9h:11' EZ A 209. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 210. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat legkorábban a 210. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: h 1228 1 0 | használod az 1228. tárgyat |
ek 180 7 | t. energia kisütése: 180 7 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,54] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot a másikra rontasz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 63, gyógyulás: 3, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy csodák kútját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [107,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [108,82] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a dombi yeti jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a dombi yeti testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [110,82] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Továbbmész...) [111,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod, felderítésed és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
Erő: | 59 (70) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (32) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 584/584 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (30) | Varázspont: | 240/43 | Pénz: | 1206 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 26/2 | Pszi pont: | 28/28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 17/84 (+1%) | vágófegyverek: | 8/26 (+24%) |
dobófegyverek: | 21/8 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
111,82 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/47 | 2. nyomkövetés: | 31/36 (+12%) | 3. mászás: | 5/18 |
4. csapdakészítés: | 15/32 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/97 | 6. gyógyítás: | 16/70 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 5/15 | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. taumaturgia: | 22/7 (+4%) | 11. szerencsejáték: | 1/9 (+109%) | 12. versengés: | 1/39 (+139%) |
13. harcművészetek: | 24/0 | 14. zene: | 17/59 (+10%) | 15. szörnyismeret: | 3/0 |
16. pszi: | 4/24 | 17. zárnyitás: | 1/63 | 18. vadászat: | 10/76 (+10%) |
19. bányászat: | 11/95 (+10%) | 20. testépítés: | 59/55 | 21. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
varázsvédő varázs (#370) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1302 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bányászcsákány (#434) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | méregfog (#1553) | |||
5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzkard (#2083) | 1 | csontszablya (#64) | 3 | kőkés (#6) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 57 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 13 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
3 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
3 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ulkor kötény (#1089) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | mentát karkötő (#1551) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 60] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 50 csepp spiritusz (#170), fér még: 70] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 116 csepp ugh méreg (#166), fér még: 76] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 34 csepp ragasztó (#83), fér még: 46] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
10 | áldott kő (#642) | 2 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | |||
2 | ásó (#34) | 6 | bronzkulcs (#76) | 7 | csontkulcs (#74) | |||
3 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 5 | Fairlight szütyője (#2108) | 8 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
197 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 23 | kaja (#2) | ||
1 | karócsapda (#163) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 6 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | 4 | krónika (#1725) | |||
1 | lant (#238) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 3 | leviatán hólyag (#2182) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 2 | mérleg (#81) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | 12 | pszi kő (#248) | |||
8 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 20 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
13 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | acélpengőke (#231) | 6 | alligátorbőr (#661) | 47 | álompor (#396) | |||
6 | amniosz (#203) | 3 | aurach bőr (#658) | 39 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | berzerker tüske (#713) | 12 | bordacsont (#16) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
9 | darázsszárny (#652) | 12 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
85 | drótszőr (#37) | 16 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
18 | evaporőr háj (#105) | 31 | fabontó (#106) | 10 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 2 | főnixtoll (#563) | 6 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 8 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
5 | gyíkfű (#201) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | |||
7 | hebrencs állkapocs (#130) | 14 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
3 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kobudera csont (#705) | 17 | lajhár csont (#236) | 7 | liumbe hajtás (#655) | |||
105 | madártoll (#112) | 10 | magszim bél (#103) | 23 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 15 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 9 | natharion opál (#747) | 15 | nektoraf faggyú (#667) | |||
12 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 41 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
4 | remák szív (#264) | 12 | rézdarab (#70) | 5 | rinóbőr (#651) | |||
2 | rókafarok (#124) | 11 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 7 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | trikornis szarv (#198) | 6 | vadász tatu bőr (#15) | |||
5 | varányszem (#30) | 50 | varkaudar csont (#1113) | 23 | vasérc (#152) | |||
22 | vízionár szem (#102) | 6 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 291.58 kg | Megterheltség: 142% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
202 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | sallank karom (#128) |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|