Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 5. 6h:27' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 10. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
ek 7 21 11 | t. energia kisütése: 7 21 11 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 10, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 32, gyógyulás: 10, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 32, gyógyulás: 10, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 41, gyógyulás: 14, összesen: -27 ÉP}
Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Meglengetve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Meglengetve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-12 támadás))! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és 3 arany. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [145,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Ciang Csí közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Ciang Csí nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a Ciang Csí fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Ciang Csí fényes páncélját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Ciang Csí testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Ciang Csí újra meg újra lecsap. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Ciang Csí még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny és egy obszidián függő, ezenkívül 1 légiós hátizsák. 2 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megérinted a woorgard testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner óriásféreg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy woorgard trófeát. 1 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [147,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Tűzhajú előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [148,99] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az ekharion bébi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [150,99] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Továbbmész...) [151,99] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 793 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY) A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 35 (51) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 27 (51) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 27 (36) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 31 (40) | Életpont: | 648/230 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (30) | Varázspont: | 821/769 | Pénz: | 102465 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 43/4 | Pszi pont: | 169/213 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 (+256%) | ökölvívás: | 28/0 | szúrófegyverek: | 25/68 (+12%) |
vágófegyverek: | 7/36 | ütőfegyverek: | 7/46 | lőfegyverek: | 21/78 |
dobófegyverek: | 14/2 (+52%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
151,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 151 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/85 | 2. nyomkövetés: | 43/80 | 3. mászás: | 12/19 |
4. csapdakészítés: | 29/96 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 2/98 | 6. gyógyítás: | 27/52 |
7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 19/30 | 9. szörnyidomítás: | 2/5 |
10. teológia: | 26/24 (+77%) | 11. taumaturgia: | 34/5 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 2/60 |
13. versengés: | 21/24 (+10%) | 14. harcművészetek: | 27/40 | 15. zene: | 62/12 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/62 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 1/39 |
19. vadászat: | 3/77 | 20. bányászat: | 33/68 (+19%) | 21. úszás: | 13/96 (+1166%) |
22. főzés: | 4/90 (+22%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 65, 67, 68, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 756, az összesen kapott pontszám: 79830. (összesen ölhető: 756 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 654 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 393.38 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
376 | arany (#50) | 10 | drótszőr (#37) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | féregbél (#1071) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | 4 | óndarab (#85) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vasérc (#152) | |||
11 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|