207. forduló, 209. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 19. 9h:14'
EZ A 210. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
211. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,72] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 monstrum vállvédőt.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve illúzió trófea. (ld. enc.)
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a khór darázs. (+3 kaja.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy borostyán függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 413.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy esszenciavédelem varázslat. Esszenciavédelem vonja be tested. [1 pontot használtál fel, van még 405.]

tro 219 125 652
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 375.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

v 96 98 19 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(125,72) az 58. labirintus bejárata, ryuku futárbérenc (#765)

[98,19] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 360.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
(Csak 7599 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 10273 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 9273 arany. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

m 2 mozogsz keletre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 6 ugh mérget 12 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 351.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

ve 334 20 megveszed a 334. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

ve 333 20 megveszed a 333. tárgyat 20
Vásároltál 20 rákfatty váladékot. 40 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 acéltűt. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 tünde nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [126,71] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
Összeakadsz Acharimordax-szal. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 acéltűt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [126,70] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Bokáig merülsz a fekete lébe. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy köpködő bruhatag. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a köpködő bruhatag bal vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. [86 pontot használtál fel, van még 260.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[127,69] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő xirnox mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox vékony nyelvét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a xirnox nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A xirnox meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,68] Bozótos terepre értél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák bal csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. [37 pontot használtál fel, van még 218.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[130,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [131,65] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.


(Továbbmész...) [132,64] Továbbra is síkságon vagy. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 191.]

v 96 74 57 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(125,72) az 58. labirintus bejárata, ryuku futárbérenc (#765), mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,70) köpködő bruhatag (#773), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(126,71) szutykos remák (#191), nekrofun (#173), Acharimordax (4890. kalandozó)
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxszal (#122)
(128,68) áeratikus hasnyák (#243), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(129,67) quwarg harcos (#201), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(130,66) művészi porolit (#720), oltár
(131,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(132,64) szopógödör (#177), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallankok (#85)

[74,57] Épületek tűnnek fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjazva veted magad a vízre. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát.
Összefutsz Szadis Tatával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 181.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nagyot húz az elektromos angolna farka a lábadra! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy shinai gömb! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 161.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 141.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 121.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] A befejezéshez még 1735 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 11, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a karmazsin huhogó. 2 kaját fal föl a nektoraf. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ILLÚZIÓ TRÓFEA (137. TUDATI KÉPESSÉG)
A TRO <trófea1> <trófea2> <trófea3> parancs kiadásával, 10 TVP és 1 TU árán megváltoztathatod a trófeáidat egy illúzió segítségével: azaz, rajtad kívül mindenki ezt az ál-trófeát fogja látni, az igazi helyett. Csak olyan illúziótrófeát hordhatsz, amelyik enciklopédiáját már megkaptad. Ha valamelyik trófeádat változatlanul akarod hagyni, illetve az arra vonatkozó illúziót törölni szeretnéd, oda paraméterként 0-t írj. Így, értelemszerűen, az üres TRO parancs az összes illúziót törli. Ez is 1 TU-ba kerül.
Példa: TRO 10 11 12 parancs hatására trófeáid vadász tatu, lila brekk, szárnyas gömböc lesznek. Ha ezután kiadsz egy TRO 13 parancsot, akkor a vadász tatu helyett gonyolék lesz az első illúziótrófeád, a másik két illúziótrófeád pedig törlődik.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 16 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 307/114 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 450/152 Pénz: 964 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 121/233 EFejl: 9
Eddig összesen 1060 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5026 TP-t kaptál. Jelenleg 596642 TP-d van. A következő szinthez még 3358 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, vadász quwarg, ongóliant. A 208. fordulódban 9273 arany került a bankszámládra. 9273 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 (+1) ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 57 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 14 (+1) 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 14 11. teológia: 27 12. taumaturgia: 35
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 13 15. zene: 85
16. szörnyismeret: 32 (+1) 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 6 20. bányászat: 14 21. úszás: 7
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6594 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 7 kaja (#2)
17 kaktusztüske (#114) 7 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667)
4 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 acéltű (#334) 1 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135)
1 mocsári penke (#148) 3 rákfatty váladék (#333) 5 sallank karom (#128)
1 shinai gömb (#348) 2 spiritusz (#170) 7 tünde nyíl (#554)
1 tüske (#22) 4 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Raia oltár, főutca (#399), Szadis Tata (3075. kalandozó), elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192)

Üzenet küldése a karakternek