206. forduló, 208. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:23'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Bonus Mortalisszal. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy Fairlight köpenyét, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Simóniával. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+6 életpont.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ezüstsörény. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Amos Kaelpyr. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 4. napon ismét találkozol Bonus Mortalisszal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a khór darázs. (+2 kaja.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 407.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy harmadik szem varázs hatalmát. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 399.]

ve 222 1 megveszed a 222. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[73,58] Továbbmész a város utcáján.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal végigvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért.
Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [28 pontot használtál fel, van még 371.]

ee 555 eladod az 555. tárgyat
Eladtál 1 csatabárdot. 22 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 222 1 megveszed a 222. tárgyat 1
Vásároltál 1 láncinget. 300 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 334 20 megveszed a 334. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy trollfa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal végigmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Dequator Marses. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy törpemammut trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Atrax. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Atrax kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[9 pontot használtál fel, van még 357.]

fa 32 1943 1 feladod a 32. tárgyat az 1943. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Telkontar részére szánod. Átadsz 1 szeksztánst. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 354.]

faa 222 108 feladod a 222. tárgyat a 108. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Telkontar részére szánod. Átadsz 1 láncinget. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 12 nyílvesszőt. Ennek elküldése 37 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 348.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,-21] Kisebb hegyek emelkednek itt. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 334.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. A járatban sötétség van. Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 49 1 mozogsz 49 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [48. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Ez itt a pókkirálynő barlangja! A csontokból, bőrcafatokból, és egy-két felszerelésdarabból ítélve sok kalandozó lelte már itt halálát! [49. PONT] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 méregtermő iszák (ld. enc.) és 30 arany. Felpakolsz.
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [48. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [45. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Visszamész a kijárathoz, és kimész. A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
[70 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[120,-21] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,-21] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az óriás griff tollas testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az óriás griff nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 18 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,-21] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy földsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel meghorzsolod a földsárkány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 mozogsz keletre
[123,-21] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Találsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal végigvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-21 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 151.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ha feldobják, zöld, ha leesik, piros. Mi az?
[5 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[124,-22] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,-23] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a nektoraf fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Látsz egy álomvirágot. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szeksztánst. Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 105.]

szk 765 778 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ryuku gárdista.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 72.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a karmazsin huhogó. 2 kaját habzsol be a nektoraf. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 72 pontod maradt, ebből a következő körre 72 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 420 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGTERMŐ ISZÁK (1666. TÁRGY)
Első pillantásra csak egynek tűnik a kavadulebenyből készített számtalanból, ha azonban alaposabban megnézed, rögtön észreveszed a különbséget. Pl. hogy a tárgy bőrborítása csillog és érintésre langyos. Mágikus eredetre gyanakszol. Biztos valamelyik kalandor hagyta el e becses kincset, amikor hozzád hasonlóan próbát tett ebben a labirintusban. A kalandozás íratlan szabálya alapján a méregtermő iszák mostantól a tied, nem szükséges visszaszolgáltatnod eredeti tulajdonosának (amúgy sem tudnád, kit kell keresni). Amíg nálad van, a következőt fogod tapasztalni: az iszák minden forduló elején megtelik pár cseppel valamilyen méregből (hogy melyikből, azt sajnos nem tudod befolyásolni). Ha el tudod azt rakni (van tartód hozzá), jól jártál, ha azonban nem, kénytelen leszel az iszák tartalmát a földre önteni, hogy a tárgy újabb adag mérget termelhessen. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 16 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 307/133 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 450/312 Pénz: 7558 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 121/223 EFejl: 52
Eddig összesen 1051 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6238 TP-t kaptál. Jelenleg 591616 TP-d van. A következő szinthez még 8384 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, vadász quwarg, ongóliant. A 183. fordulódban 2229 arany került a bankszámládra. 2652 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 57 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 13 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 14 11. teológia: 27 12. taumaturgia: 35
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 13 (+1) 15. zene: 85 (+1)
16. szörnyismeret: 31 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 6 20. bányászat: 14 (+1) 21. úszás: 7
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
283 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csatabárd (#555)
1 gyöngymangó (#135) 12 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 távcső (#42) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fokhagyma (#403) 1 göcsörtös bunkó (#123) 13 kaja (#2)
7 madártoll (#112) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 nektoraf faggyú (#667)
4 ugh méreg (#166) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,74) a 175. labirintus bejárata, Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(121,74) sziklafészek (#167), óriás griff (#105)
(122,74) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(123,74) phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(124,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 30. jellempróba, Tharr oltár
(125,72) nektoraf (#355), az 58. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek