Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 9. 20h:02' EZ A 1009. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 1010. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
fgy 35 20 | felt. gyógyítás 35 20 |
dd 138 125 189 | eldobod a 138. tárgyat a 125. tárgyat a 189. tárgyat |
v 77 2 | elmormolod a 77. varázslatot |
v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
193 | 194 | 195 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta jobb vállát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
bb 244 473 415 | beraksz a bankba a 244. tárgyat (473 darabot) |
bb 404 310 | beraksz a bankba a 404. tárgyat (310 darabot) |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a lomha morf testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lomha morf testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lomha morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [193,52] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy borkonyó bibe felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a mágiamorfáló bal középső lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a mágiamorfáló többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Kyorg hosszúpengével megcsapod a mágiamorfáló bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 26 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a brutális morf testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a brutális morf testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A brutális morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [192,52] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Belwar Dissengulp orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 57 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a zoloboo sámán jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a változatos morf testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a változatos morf testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a változatos morf a farkával a bal válladra. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf bal vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálos morf fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A halálos morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A halálos morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf jobb vállát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a halálos morf farkát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A halálos morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A halálos morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az éltető morf jobb oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az éltető morf testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az éltető morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az éltető morf karmával. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az éltető morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 3 2 | mozogsz északnyugatra, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 2.]
m 7 6 3 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délkeletre |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
f 2442 2446 447 | kísérletezel a 2442. tárggyal a 2446. tárggyal a 447. tárggyal |
ef 6 503 | energia fejlesztése 6 |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható! |
VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY) Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél... |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
BRUTÁLIS MORF (7620. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Minden veremtudós egyetért abban, hogy a brutális morfok a többi morfot brutalizálják. A nevük is innen származhat. A gnóm tudományos élet kiközösített tagjai a magma fürkészek és a brutális morfok között feltételeznek kapcsolatot, de mindez csak puszta koholmány. |
MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY) Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán. |
HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek. |
Erő: | 25 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 365/121 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 28 (37) | Varázspont: | 657/97 | Pénz: | 1023 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 23/9 | Pszi pont: | 167/241 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 10/90 (+4%) |
vágófegyverek: | *26/101 | ütőfegyverek: | 12/58 | lőfegyverek: | 22/92 |
dobófegyverek: | 1/42 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
190,51 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 194 |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/44 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 47/2 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 9/63 | 5. csapdakészítés: | 21/6 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/64 |
7. gyógyítás: | 28/40 (+275%) | 8. titkosírás: | 5/79 | 9. felderítés: | 24/71 |
10. szörnyidomítás: | 16/37 | 11. teológia: | 29/23 (+12%) | 12. taumaturgia: | 30/77 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 2/51 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/94 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *23/100 |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 22/47 (+12%) |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 7/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219), ekhariont (#232) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
izomernyesztés (#33) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 17, az összesen kapott pontszám: 1700. (összesen ölhető: 594 ) |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | fiatalság itala (#473) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
8 | kaja (#2) | 7 | kvazár (#244) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | pular kristály (#239) | 5 | rájabőr (#404) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vasérc (#152) |
189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | |
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|