TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2014. jan. 17. 12h:15'
EZ A 217. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
218. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX
|
KRYNN KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,45] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 39. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 382.]
* 2. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]
p 65 1 |
használod a 65. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 367.]
p 65 2 |
használod a 65. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 357.]
t 199 |
támadod a 199. szörnyet |
FT 199 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
lm 11 14 15 |
mozogsz 11 14 15 |
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.]
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.]
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.]
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.]
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.]
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.]
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy mélység fattya lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 11]
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya egyik csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Hamarosan egy diuretikus krákent pillantasz meg. Itt csata lesz. [védettséged: 11]
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 133, gyógyulás: 29, összesen: -104 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 297.]
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 247.]
lm 16 16 1 |
mozogsz 16 16 1 |
Az elf átkísér ebbe a szobába, és elmondja, hogy expedíciót szervez az északi tenger mélyén rejlő sellőváros felkutatására, és ha vízifegyver szakértelmed eléri a 28-at, szívesen látna a csapatban. [16. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 cápaölő tőr (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Elhagyod a sportkomplexumot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 187.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 184.]
dd 65 57 96 |
eldobod a 65. tárgyat az 57. tárgyat a 96. tárgyat |
Elhajítasz 1 szöges páncélt. Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 1 bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
d 2 120 |
eldobod a 2. tárgyat (120 darabot) |
Elhajítasz 120 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
[130,44] Még mindig füves síkságon vagy.
Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+6% teo] Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 82, gyógyulás: 8, összesen: -74 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 166.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 136.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 106.]
kut 30 |
kutatsz 30 pontért |
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. Semmi hatás! [+6% teo] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Még semmi! Azért nem adod fel. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc jön feléd.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. A támadás sajnos hatástalan volt. [+6% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! [+6% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! [+6% teo] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bronzpengével megcsapod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. [30 pontot használtál fel, van még 76.]
ef 5 511 |
energia fejlesztése 5 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 41.]
m 6 6 5 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
[129,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Továbbmész...) [128,44] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+6% teo] Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Továbbmész...) [127,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 1.]
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
m 3 3 4 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
v 15 1253 2 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
f 267 |
kísérletezel a 267. tárggyal |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
ef 5 511 |
energia fejlesztése 5 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 2107. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
* 2. BP: |
keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 1, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a bibircsók-óriás. 2 kaját töm magába a nektoraf. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
KARAKTERLAP
Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran bíborosa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.
Erő: |
37 (44) |
Szint: |
21 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
186 cm |
IQ: |
24 (31) |
Támadás: |
27 (29) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
81 kg |
Ügyesség: |
25 (30) |
Védekezés: |
31 (35) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
39/39 év |
Egészség: |
28 (35) |
Életpont: |
424/390 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
6 |
Szerencse: |
27 (33) |
Varázspont: |
538/228 |
Pénz: |
2058 arany |
Kép. pont: |
20 |
Tudatpont: |
18/13 |
Pszi pont: |
30/4 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1300 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
6 878 TP-t kaptál. Jelenleg
701 176 TP-d van. A következő szinthez még
98 824 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg nagymester,
ryuku csapásvezető,
borzalmas varkaudar. A 202. fordulódban 6813 arany került a bankszámládra. 6813 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
8/65 (+35%) |
ökölvívás: |
12/90 (+3%) |
szúrófegyverek: |
24/59 (+3%) |
vágófegyverek: |
15/76 (+12%) |
ütőfegyverek: |
1/72 |
lőfegyverek: |
10/88 |
dobófegyverek: |
23/79 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
127,45 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5/51 |
2. nyomkövetés: |
24/3 (-2%) |
3. mászás: |
11/98 |
4. csapdakészítés: |
27/5 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/90 |
6. gyógyítás: |
30/59 |
7. titkosírás: |
3/19 |
8. felderítés: |
9/41 (+16%) |
9. szörnyidomítás: |
7/9 |
10. teológia: |
16/18 (+26%) |
11. taumaturgia: |
29/57 (+2%) |
12. szerencsejáték: |
2/31 |
13. versengés: |
10/38 (+7%) |
14. harcművészetek: |
8/60 |
15. zene: |
9/13 |
16. szörnyismeret: |
21/24 |
17. pszi: |
3/98 (+19%) |
18. zárnyitás: |
8/49 |
19. vadászat: |
4/22 |
20. bányászat: |
29/5 (+20%) |
21. úszás: |
13/3 |
22. főzés: |
8/12 (+10%) |
23. csapatmunka: |
1/29 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
|
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
pszi-ernyő (#64) |
|
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1741 TU szükséges.) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
43 |
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
(127,45) friss csatamező (#262), oltár, 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,44) szeppent rákfatty (#186), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(129,44) Raia rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, 46. jellempróba, érclelőhely
(129,45) a 81. labirintus bejárata, mélység fattya (#199), diuretikus kráken (#207)
(130,44) ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), halálhozó (#419), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)