206. forduló, 208. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 31. 12h:09'
EZ A 519. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
520. játékheted kezdete: aug. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,66] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, barna szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Jerome trófea, egy törpemammut trófea és egy szeppent rákfatty trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Édes Anna. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 mászókampót (1 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 1 hebrencs állkapcsot (1 arany kikiáltási áron), 1 karbin plazmát (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 szuper dobóháló (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A 2. napon találkozol Josh di Luqueval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 bronzhegyű lándzsa (eladási ár: 10 arany), 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 rákpajzs (eladási ár: 9 arany), 10 sünmedve tüske (eladási ár: 10 arany), 1 bakkura bőr (eladási ár: 1 arany) ellenértékét.
Az 5. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yoro Okiyi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen visszavont 1 mászókampót (visszavonási költség: 4 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 hebrencs állkapocs (eladási ár: 3 arany) ellenértékét. Sendiel, a dalnok átadott Neked 1 jegygyűrűt.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Josh di Luque, Yoro Okiyi, Buzzplotrzud és Sendiel, a dalnok . Szerencsére senki sem késett el. Mindannyian időben eljöttetek a megbeszélt gyülekezőhelyre. Buzzplotrzud gyorsan magához ragadja az önjelölt parancsnok szerepét, és úgy látszik, nagyon beleéli magát. Fel-le járkál előttetek, és játssza a generálist. Épp csak lovaglópálcával nem csapkod! No, mindegy, nem húzod fel magad. Csak hadd szerepeljen, ha ez jó neki. Te próbálsz inkább az előttetek álló feladatra koncentrálni, és kezdetnek ismét végiggondolod, hogy minden rendben van-e. Grehem örömmel fogad benneteket, és szinte ég a vágytól, hogy elmondhassa végre, hol találjátok azt a bizonyos szörnyjáratot. Vagy csak amiatt ennyire izgatott, mert máris a markában érzi a pénzeteket? Nagyon is elképzelhető, hiszen 50 aranyat kell leperkálnotok neki fejenként a nagy titokért cserébe. Előveszed a berolnizott aranyakat, és átadod Grehemnek. Vigyorogva veszi el a csibész, de legalább nem most akarja megszámolni, hiszen már nagyon türelmetlenek vagytok. Miután végeztek a piszkos anyagiakkal, Grehem közelebb int benneteket magához, és halkan, vigyorogva ennyit mond:
- Itt van a lejárat a zsákom alatt!
A piszok! Tehát ezért nem mozdul napok óta innen! Őrzi a lejáratot ez a smucig! Megnézitek a nyílást, aztán egymásra pislogtok, és bólogattok. Hát ez bizony valóban elég szűk! Sendiel, a dalnok sajnos túl termetes ehhez a feladathoz, ezért itt tőle el kell búcsúzni. Nagy botorság lenne, ha pont egy ilyen hiba miatt kerülnétek életveszélybe! Valószínűleg egy szörnyjáratba szorult kalandozó nélkül is lesz épp elég baj odalenn. Aki most kimarad, nyilván csalódott, és biztosan bosszankodik is kicsit, de ez téged már igazán nem érdekel. Nekiduráljátok magatok, hogy lemászatok az ismeretlenbe. Már az első métereken látszik, hogy ez igen meredek menet lesz! Itt aztán tényleg kell érteni a mászáshoz! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ahogy egymás után leereszkedtek a kürtőbe, a gyomrotokba markol a feszült izgalom. Harminc-negyven métert haladhattok így, egymás fejére szórva a port és apró kavicsot, mikor az elöl haladó felszól, hogy a járat hamarosan vízszintesbe fordul, és egy barlangba csatlakozik. Pár perc múlva már a csarnokká szélesedő barlang félhomálya ölel körül. Egy csomó járat fut innen szerteszét. Vajon merre kellene elindulni? Jó lenne valami okosat kitalálni! Szerencsére járatosak vagytok a bányászatban, így pillanatokon belül feltaláljátok magatokat. Hamarosan kiderül, hogy ez a jó irány: ugyanis az egyik forduló mögött valóra válik a rémálmotok! Szívetek menten a torkotokba ugrik, amikor az egyik járatból quwargok özönlenek elő. Nem sokat teketóriáznak, azonnal megiramodnak felétek! Nem lesz könnyű az elkövetkező pár perc, az ellenfelekből neked egy quwarg harcos és egy quwarg felderítő jut. (ld. enc.)

Úgy döntesz, quwarg harcos lesz az első ellenfeled. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 57 életpontot sebeztél.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.)
Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.)
[quwarg harcos:] Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [quwarg harcos:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Szembefordulsz a következő ellenféllel, quwarg felderítő lesz az.
Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) [quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [quwarg harcos:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 1189 tapasztalati pontot kaptál. [quwarg felderítő:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


Josh di Luque egy élőholt quwarg, Yoro Okiyi egy quwarg harcos és egy quwarg felderítő, Buzzplotrzud egy quwarg felderítő életét vette az elmúlt percekben.
Josh di Luquet egy élőholt quwarg futtatta meg.
Maradt még számotokra ellenfél! Yoro Okiyivel és Buzzplotrzud vállvetve harcolsz. Ellenfeletek egy élőholt quwarg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Yoro Okiyi hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Yoro Okiyi mérg. ubuk dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Buzzplotrzud a közelharc előtt még megereszt a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásának köszönhetően meglővi az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 506 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Buzzplotrzud kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 211, összes sebződés: 0}

Josh di Luque a csata végeztével újra csatlakozik a csapathoz. Öreg, rutinos kincsvadászként haladtok a járatokban. A kincs szaga és a felhalmozott mágia úgy vonz magához benneteket, mint döglegyet a napon bomló garokk-tetem. Viszont egyelőre csak egy újabb csapat quwargba botoltok. Már előtted is áll következő ellenfeled, két quwarg felderítő .


Első támadásod első quwarg felderítő ellen intézed. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal szárnyát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Yoro Okiyi egy quwarg felderítő, Buzzplotrzud egy quwarg felderítő, Josh di Luque egy quwarg felderítő vérét vette. Olyan hirtelen bukkantok rá a járatrendszer központi fészkére, hogy magatok is meglepődtök rajta. Nem így az itt őrködő szolgák, és a terem közepén gubbasztó királynő! Ők bezzeg nem tétováznak, egyből nektek ugranak! Már előtted is áll következő ellenfeled, két quwarg felderítő .

Az első támadással első quwarg felderítőt ellen indulsz. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted.
Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Úgy döntesz, második quwarg felderítő lesz a következő áldozatod.
Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Yoro Okiyi egy quwarg királynő és egy quwarg felderítő, Buzzplotrzud egy quwarg felderítő, Josh di Luque egy quwarg felderítő halálát okozta időközben. Nagyon kell iparkodnotok. Még azelőtt össze kell kapkodni a kincseket, mielőtt a sok feldühödött harcos, rohamosztagos, és még ki tudja, miféle quwarg-fajzatok megéreznék a quwarg királynő pusztulását! Az osztozás után neked 1 quwarg teleportgömb (ld. enc.), 25 quwarg tojás és 99 arany jut. (Yoro Okiyi 1 térhajlító kaviccsal, 25 quwarg tojással és 99 arannyal , Buzzplotrzud 25 quwarg tojással és 99 arannyal , Josh di Luque 25 quwarg tojással és 99 arannyal boldogabban távozhat.) No, iszkiri! Szinte remeg a föld, a közelgő quwargok tömegétől! Mielőbb ki kell jutnotok, nincs idő további kutakodásra! Néhány izgalmas, loholással töltött perc után már a függőleges kürtőnél jártok. Szerencsére a rovarlények nem férnek ki rajta, így biztonságban feljuttok a felszínre. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 8325 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 394.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 karbin plazma (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 karbin plazma (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 nodonrod kitűzőt.
Sendiel, a dalnok , amikor összefutottatok, adott neked egy mákrózsa virágot, 11 pirkitet, 4 vasércet, egy hosszú íjat, egy mákrózsa virágot, 4 fűszertartót és 10 sáfrányport. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 774. hetének nyerőszámai: 5, 14, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy északi aurach nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 385.]

fkt 119 2 felt. készítesz a 119. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

fkt 43 4 felt. készítesz a 43. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 244 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 382.]

bb 152 153 2 beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 19 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 59 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 377.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[74,67] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. Kiváló munka volt (+17 varázspont). 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,68] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. Varázserőd töltődik (+17 varázspont). 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 púderkövet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,69] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy manaelementál előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A munkában a mélységi grittang segít. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 341.]

jlk 9296 jelszó kimondása 9296
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza nedves nyúlványát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a massza testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a massza jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 1406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: egy szöges páncél, egy göcsörtös bunkó, egy díszes rézpajzs, egy obszidián függő, egy arany és egy orgyilkos tőr. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 326.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 296.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[73,70] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gonyolék formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy griffőniksz!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 18 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,71] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A munkában a mélységi grittang segít. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,72] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 67 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tükröt. Ügyességed TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 233.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[73,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 186 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A munkában a mélységi grittang segít. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,74] Továbbra is dombság. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,74] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 209.]

m 3 mozogsz délkeletre
[76,75] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arisztotelész előtt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a százfogú puha lebernyegét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Sendiel, a dalnok kal . Azt veszed észre, hogy egy szép lant van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmazsin huhogó trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[22 pontot használtál fel, van még 187.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kb 182 2 1 kiveszel a bankból a 182. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 vashegyű lándzsát. Kiveszel a bank széfjéből 59 kaját. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 82 4848 3 átadod a 82. tárgyat a 4848. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 zöld üveget Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

aa 182 124 188 átadod a 182. tárgyat a 124. tárgyat a 188. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 vashegyű lándzsát Sendiel, a dalnok részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rókafarkat Sendiel, a dalnok részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mérg. ubuk dobónyilat Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

A menekülést választod!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [55 pontot használtál fel, van még 112.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 10 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 10 tinta. [3 pontot használtál fel, van még 109.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 106.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 91.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 88.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 24, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 88 pontod maradt, ebből a következő körre 88 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY)
A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.)

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 20 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 148/156 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 367/272 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (32) Varázspont: 526/391 Pénz: 5375 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/6 Pszi pont: 102/25 EFejl: 36
Eddig összesen 1178 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4897 TP-t kaptál. Jelenleg 515736 TP-d van. A következő szinthez még 84264 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 8774 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 59 3. lopás: 1
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 8
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 27 (+1) 12. taumaturgia: 28
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 16 15. zene: 16
16. szörnyismeret: 14 17. pszi: 13 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 30 21. főzés: 7
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod karmazsin huhogót (#185) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10038. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 13 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 smirglilevél (#29) 1 szögletes kő (#17)
1 tüske (#22) 5 vasérc (#152) 23 víz (#27)
3 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 6 aurach fog (#657) 3 borkonyó bibe (#312)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 göcsörtös bunkó (#123) 10 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 kőkés (#6)
1 mocsári penke (#148) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 púderkő (#119) 1 szöges páncél (#65) 16 tinta (#101)
3 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,71) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, emberevő (#119)
(72,72) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(73,66) északi aurach (#350)
(73,70) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106)
(73,73) oltár, vaskohó (#155), 41. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(74,67) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, törpemammut (#115)
(74,68) északi aurach (#350), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba
(74,69) művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, massza (#217)
(74,74) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(75,74) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(76,75) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), 32. jellempróba, százfogú (#53), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek