Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 31. 12h:09' EZ A 519. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 520. játékheted kezdete: aug. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3676 |
Úgy döntesz, quwarg harcos lesz az első ellenfeled. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 57 életpontot sebeztél.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.)
Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.)
[quwarg harcos:] Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [quwarg harcos:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Szembefordulsz a következő ellenféllel, quwarg felderítő lesz az.
Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) [quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [quwarg harcos:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 1189 tapasztalati pontot kaptál. [quwarg felderítő:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Yoro Okiyi hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Yoro Okiyi mérg. ubuk dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Buzzplotrzud a közelharc előtt még megereszt a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásának köszönhetően meglővi az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 506 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Buzzplotrzud kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 211, összes sebződés: 0}
Első támadásod első quwarg felderítő ellen intézed. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal szárnyát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Az első támadással első quwarg felderítőt ellen indulsz. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted.
Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Úgy döntesz, második quwarg felderítő lesz a következő áldozatod.
Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
fkt 119 2 | felt. készítesz a 119. tárgyat (2 darabot) |
fkt 43 4 | felt. készítesz a 43. tárgyat (4 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 152 153 2 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. Kiváló munka volt (+17 varázspont). 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,68] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. Varázserőd töltődik (+17 varázspont). 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,69] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy manaelementál előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A munkában a mélységi grittang segít. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
jlk 9296 | jelszó kimondása 9296 |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza nedves nyúlványát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a massza testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a massza jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 1406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [72,71] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A munkában a mélységi grittang segít. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,72] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 67 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,74] Továbbra is dombság. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [75,74] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 3 | mozogsz délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a százfogú puha lebernyegét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
kb 182 2 1 | kiveszel a bankból a 182. tárgyat (2 darabot) |
a 82 4848 3 | átadod a 82. tárgyat a 4848. kalandozónak (3 darabot) |
aa 182 124 188 | átadod a 182. tárgyat a 124. tárgyat a 188. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY) A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.) |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
Erő: | 28 (31) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (34) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 148/156 év |
Egészség: | 26 (27) | Életpont: | 367/272 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (32) | Varázspont: | 526/391 | Pénz: | 5375 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 18/6 | Pszi pont: | 102/25 | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 14 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 24 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 | 2. nyomkövetés: | 59 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 11 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 8 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 27 (+1) | 12. taumaturgia: | 28 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 16 | 15. zene: | 16 |
16. szörnyismeret: | 14 | 17. pszi: | 13 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. bányászat: | 30 | 21. főzés: | 7 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
elfogod karmazsin huhogót (#185) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | |
energiatüskék (#29) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | 50. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10038. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 13 | pirkit (#153) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tüske (#22) | 5 | vasérc (#152) | 23 | víz (#27) | |||
3 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
53 | arany (#50) | 6 | aurach fog (#657) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | szöges páncél (#65) | 16 | tinta (#101) | |||
3 | tükör (#43) |