Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 4. 20h:04' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 10. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [138,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az isuli csatamező nyugati széléhez értél. Itt állította meg annak idején II. Ulem az Árnyékbirodalomból nyugatra özönlő seregeket. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 14, gyógyulás: 11, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [139,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 21 11 | t. energia kisütése: 7 21 11 |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 125 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa uszonyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 30, gyógyulás: 10, összesen: -20 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 32, gyógyulás: 10, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 28, gyógyulás: 9, összesen: -19 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
BRONZKARD (2083. TÁRGY) A bronzpenge elkészítése után realizáltad, hogy azért van még mit csiszolni rajta, szó szerint és képletesen is. Ha négy smirgli levéllel megcsiszolod 10 TVP-ért, nem csak élesebbé, de kiegyensúlyozottabbá is teheted, így a sebzése 2D6+4 lesz. |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
Erő: | 36 (52) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 28 (52) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 31 (40) | Életpont: | 656/557 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 847/557 | Pénz: | 3787 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 43/7 | Pszi pont: | 169/187 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/0 (+200%) | ökölvívás: | 28/0 | szúrófegyverek: | 25/50 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/36 | ütőfegyverek: | 7/46 | lőfegyverek: | 21/78 |
dobófegyverek: | 13/42 (+20%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/85 | 2. nyomkövetés: | 43/80 | 3. mászás: | 12/19 |
4. csapdakészítés: | 29/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/98 | 6. gyógyítás: | 27/52 |
7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 19/30 | 9. szörnyidomítás: | 2/5 |
10. teológia: | 25/27 (+39%) | 11. taumaturgia: | 33/47 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/60 |
13. versengés: | 21/14 | 14. harcművészetek: | 27/40 | 15. zene: | 61/12 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/62 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 1/39 |
19. vadászat: | 3/77 | 20. bányászat: | 33/49 | 21. úszás: | 13/30 (+1136%) |
22. főzés: | 4/46 (+22%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (9,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 65, 67, 68, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 750, az összesen kapott pontszám: 79140. (összesen ölhető: 750 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 669 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 387.38 kg | Megterheltség: 135% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 1 | madártoll (#112) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | tankány karom (#237) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vízionár szem (#102) |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|