205. forduló, 207. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 7. 13h:18'
EZ A 1004. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
1005. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,51] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 456.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

fgy 35 40 felt. gyógyítás 35 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

fog 232 219 elfogod a 232. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

fog 153 219 elfogod a 153. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

kf 20 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a revitalizáció varázslatot! A varázslatnak semmilyen hatása sem volt (ezen a mezőn nincs revitalizálható növény.) [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

m 3 mozogsz délkeletre
[192,52] Ritka erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy éltető morf áll veled szemben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 33 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed az éltető morf bal vállát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az éltető morf testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Az éltető morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az éltető morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kyorg hosszúpengével megvágod az éltető morf bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal súrolod az éltető morf karmával. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az éltető morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az éltető morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] (ld. enc.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a domináns morf jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal felnyitod a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A domináns morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 31 életpontot vesztettél. A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sötét italt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+54 életerő.) Látsz egy fekete lótuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Belwar Dissengulp, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 405.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! [30 pontot használtál fel, van még 375.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193
50
51
52
53
(192,52) zoloboo sámánok (#230), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mind. tűzopálját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát, egy zafír fülbevalót és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összeismerkedtek. Az ő neve ThunderRabbit. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 365.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy orbitális mackósajt. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 30 életpontot vesztettél. Kyorg hosszúpengével végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner óriásféreg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy orbitális mackósajt trófeát. 3 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló. (ld. enc.) Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [25 pontot használtál fel, van még 340.]
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+54 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+56 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 260.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,52] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Belwar Dissengulp, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy védelmező morf.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a védelmező morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével megvágod a védelmező morf jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A védelmező morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges őrült varázsló trófeát, és kiszedsz egy védelmező morf trófeát. 2 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A következő ellenfél egy harcias morf. (ld. enc.)

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a harcias morf bal oldalát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a harcias morf fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvágod a harcias morf jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Találsz nála 4 kvazárt.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+58 életerő.)
[86 pontot használtál fel, van még 174.]

kt 1168 elkészíted az 1168. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[193,52] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a magger fejét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a magger testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a magger bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a magger testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+54 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+59 életerő.) Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a védelmező morf testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a védelmező morf testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A védelmező morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+60 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal felnyitod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a harcias morf gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Ellenfeledtől zsákmányolsz 9 spirituszt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]

(Továbbmész...) [194,52] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy védelmező morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a védelmező morf testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a védelmező morf bal karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+60 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [172 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1167 7 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kut 5 kutatsz 2 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 831 bemész a 831. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 15 69 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 124 kísérletezel a 124. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 2442 kísérletezel a 2442. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 77 2 elmormolod a 77. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 4, 23.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját fal föl a ryuku ostromteknős. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NARANCS MORFPLAZMA (2449. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, narancssárga színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható!

ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket.

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 364/187 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 28 (37) Varázspont: 657/2 Pénz: 940 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 23/6 Pszi pont: 167/224 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 38
Eddig összesen 1021 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 338 TP-t kaptál. Jelenleg 697 169 TP-d van. A következő szinthez még 102 831 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, védelmező morf, orbitális mackósajt. A 199. fordulódban 1929 arany került a bankszámládra. 2064 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 10/86 (+8%)
vágófegyverek: *26/101 (+21%) ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 22/92 (+14%)
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
194,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 194
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/84 (+12%) 2. nyomkövetés: 47/2 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/63 5. csapdakészítés: 20/99 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/64
7. gyógyítás: 25/65 (+450%) 8. titkosírás: 5/79 9. felderítés: 24/71 (+2%)
10. szörnyidomítás: 16/37 11. teológia: 29/11 (+6%) 12. taumaturgia: 30/66 (+17%)
13. szerencsejáték: 2/51 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/94 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *23/100
19. zárnyitás: 3/47 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 22/35
22. úszás: 16/40 23. főzés: 7/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219), ekhariont (#232) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400. (összesen ölhető: 402 )
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 6 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
5 mérg. ubuk tüske (#137) 10 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 fülemüle agyar (#267) 11 isteni könnycsepp (#260) 4 kvazár (#244)
2 mandibulapenge (#125) 1 narancs morfplazma (#2449) 1 rájabőr (#404)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

191 192 193 194 195
51
52
53
(192,52) zoloboo sámánok (#230), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484), trikornis herceg (#261), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619)
(193,52) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba, magger (#747), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619)
(194,52) bűbájlidérc (#761), védelmező morf (#7622)

Üzenet küldése a karakternek