Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 11. 12h:17' EZ A 1071. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 1072. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: vv 71 19 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: kf 1527 441 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: kf 467 1325 519 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1325. tárggyal az 519. tárgyat |
* 5. KP: kf 673 1325 467 | kézbeveszed/felveszed a 673. tárgyat az 1325. tárggyal a 467. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ek 273 2 38 | t. energia kisütése: 273 2 38 |
mak 1 | makró 1 |
hh 1133 1100 745 | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
vv 28 53 73 | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 88 165 58 | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot az 58. varázslatot |
kb 313 20 0 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
hh 1101 1269 0 | használod az 1101. tárgyat az 1269. tárgyat |
h 697 5000 0 | használod a 697. tárgyat |
vv 9999 78 0 | elmormolod a 9999. varázslatot a 78. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
152 | 153 | 154 | |
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 185, gyógyulás: 69, összesen: -116 ÉP}
be 710 213 0 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 0 | bemész a 497. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod az aranyfecske nyakát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. 6 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 60, gyógyulás: 86, összesen: +26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír fejét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a kronotapír nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 53, gyógyulás: 57, összesen: +4 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod az áldott okerón bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Kitines ollójával az áldott okerón bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 6, gyógyulás: 82, összesen: +76 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd az aranyfecske testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. 6 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 62, gyógyulás: 81, összesen: +19 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 32, gyógyulás: 86, összesen: +54 ÉP}
pki 4000 | kiveszel a bankból 4000 aranyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ve 248 4 | megveszed a 248. tárgyat 4 |
ve 170 60 | megveszed a 170. tárgyat 60 |
ve 661 4 | megveszed a 661. tárgyat 4 |
ve 655 1 | megveszed a 655. tárgyat 1 |
h 1271 655 | használod az 1271. tárgyat |
h 473 4 | használod a 473. tárgyat |
kf 1675 610 | kézbeveszed/felveszed az 1675. tárgyat a 610. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 248 5 | használod a 248. tárgyat |
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
cir 11 | vándorcirkusz látogatása 11 |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [154,100] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal oldalát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 56, gyógyulás: 24, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 57, gyógyulás: 24, összesen: -33 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi bal vállát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal megdöföd a Notermanthi testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 38, gyógyulás: 47, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [154,99] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 9, gyógyulás: 177, összesen: +168 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [154,97] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [154,96] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
v 198 153 90 | elmormolod a 198. varázslatot |
152 | 153 | 154 | 155 | |
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
[153,90] Az erdőt dombvidék váltja fel.
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 2 7 7 | mozogsz 2 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
vv 109 67 | elmormolod a 109. varázslatot a 67. varázslatot |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100 |
lm 100 47 49 | mozogsz 100 47 49 |
lm 52 55 | mozogsz 52 55 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [151,91] Még mindig dombos terepen vagy. Találsz egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kazmárt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
szk 366 | keresed a 366. szörnyet |
fog 366 219 | elfogod a 366. szörnyet a 219. tárggyal |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: kf 253 531 1158 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat az 531. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 6. BP: kf 511 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY) Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat. |
LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY) Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat! |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
Erő: | 42 (67) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 26 (45) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 22 (32) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 29 (41) | Életpont: | 912/1046 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 30 (64) | Varázspont: | 1006/205 | Pénz: | 11220 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 56/0 | Pszi pont: | 285/98 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 23/90 | szúrófegyverek: | 28/19 (+16%) |
vágófegyverek: | 8/14 | ütőfegyverek: | 18/83 | lőfegyverek: | 12/95 |
dobófegyverek: | 30/44 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -14.); ében dobónyíl (#849) (15 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
151,91 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/28 | Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/94 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 49/1 (+20%) | 3. mászás: | 16/75 |
4. csapdakészítés: | 30/37 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/10 | 6. gyógyítás: | 9/62 |
7. titkosírás: | 2/69 | 8. felderítés: | 20/37 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 2/58 |
10. teológia: | 41/42 (+14%) | 11. taumaturgia: | 56/18 (+107%) | 12. szerencsejáték: | 15/92 |
13. versengés: | 9/53 (+20%) | 14. harcművészetek: | 21/1 | 15. zene: | 18/48 (+14%) |
16. szörnyismeret: | 12/36 (+37%) | 17. pszi: | *22/100 (+60%) | 18. zárnyitás: | 1/21 |
19. vadászat: | 7/26 | 20. bányászat: | 17/60 (+48%) | 21. testépítés: | 9/28 |
22. úszás: | 1/88 | 23. főzés: | 9/10 | 24. csapatmunka: | 1/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 89% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), parittyát (#18) (max. 9 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), varkaudar vajákos (#690) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 38 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9778,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | láthatatlanság (#76) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | láth. észlelése (#78) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
villámcsapás (#50) | >> | adamantit gólem (#750) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | fürgülés (#92) | >> | adamantit gólem (#750) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
fürgülés (#92) | >> | áldott okerón (#336) | tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1100 745, vv 28 53 73, vv 88 165 58, kb 313 20, hh 1101 1269, h 697 5000, vv 73 78, v 96 144 61, be 710 213, be 497 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 407 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ében dobónyíl (#849) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1098 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | alligátorbőr (#661) | |||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hro formázó minta (#601) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
48 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |
150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|