205. forduló, 207. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 10h:51'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás 3. napján összefutsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 645. hetének nyerőszámai: 6, 27, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 551.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 546.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 541.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-12 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme fölénye. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 511.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

ek 7 22 3 t. energia kisütése: 7 22 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 511.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 491.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 486.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +33 max. életerő, +33 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 481.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 472.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 452.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 432.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 427.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy szigony! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 407.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 382.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 362.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 354.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[129,47] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Felfedeztél egy grok-képződményt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,46] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [130,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Raia hűséges követője. Egy nap szimbólumot, egy bőrsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy purifikátor trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Gyerekkel van! Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Barrique. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[32 pontot használtál fel, van még 322.]

m 8 8 3 mozogsz északra, északra, délkeletre
[130,44] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl és egy szöges páncél. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérgezett vasnyíl és egy rézsisak. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.]
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Blobzan rinpócsével. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [130,43] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [131,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nantosvelta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 114 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [132 pontot használtál fel, van még 190.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[132,43] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Feri a Törperőssel. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [133,42] Dombos vidékre érkeztél. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Találsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Észreveszel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,41] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy hóhérbimbót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy mestervarázsló vigyorog kajánul. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [46 pontot használtál fel, van még 144.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(129,46) rát-fa (2477, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, #. jellempróba, szent tölgyfa (#393), quwarg királynő (#153)
(129,47) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (411587), #. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195), hínárevő piranha (#194)
(130,43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(130,44) szintszívó (521796), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran rúnaköve, Blobzan rinpócse (#. kalandozó)
(130,45) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (1910534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88), Barrique (#. kalandozó)
(131,44) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418)
(132,43) nekrofun (2885173), Feri a Törperős (#. kalandozó)
(133,41) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), érclelőhely
(133,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), Leah oltár, Fairlight oltár, Raia rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy fény szentélyét.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 5 rézdarabot 5 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 134.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz Neuris Plonteneisszel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Fairlight köpenyét, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[5 pontot használtál fel, van még 129.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 120.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 120.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-33 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 4, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 120 pontod maradt, ebből a következő körre 120 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 467 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián!

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 32 Menekülés: 35 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 346/302 Jellem: jó (337) Tul. pont: 4
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 843/233 Pénz: 2134 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 146/39 EFejl: 42
Eddig összesen 1727 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8520 TP-t kaptál. Jelenleg 1000117 TP-d van. A következő szinthez még 199883 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, borzalmas varkaudar, Ciang Csí. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 27
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 59 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 41 12. taumaturgia: 53
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 18. pszi: 25 (+1)
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 2 21. bányászat: 18 (+1)
22. úszás: 5 (-1) 23. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 csillezsályalevél (#1253) 4 víz (#27)
1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
97 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 csontpálca (#329)
1 ilkin érc (#232) 29 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 4 polip szívóka (#391) 1 szigony (#389)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (1179590), vegyesbolt (5613593), fény szentélye (#376), Qwardloss (#. kalandozó), Neuris Plonteneis (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek