204. forduló, 206. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 5. 9h:11'
EZ A 208. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
209. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku mellvért (eladási ár: 3300 arany, ebből a kezelési költség: 330 arany), 1 ryuku kesztyű (eladási ár: 3050 arany, ebből a kezelési költség: 305 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ősöreg góliát (ld. enc.), a sötét ölész (ld. enc.), a Rém (ld. enc.), a lidérckirály (ld. enc.), a mópat fatty (ld. enc.), a Thargodan mágus (ld. enc.), a lélekelementál (ld. enc.), a zafír drakón (ld. enc.), a smaragd drakón (ld. enc.) és a márvány drakón (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bolondok aranyát (ld. enc.), Krugrog terítőjét (ld. enc.), Morgan szilánkját (ld. enc.), Eldereth kristályt (ld. enc.), gránátlövedéket (ld. enc.), Eldereth szilánkot (ld. enc.), Tharr kalapácsát (ld. enc.), mágusbotot (ld. enc.), drakolder kulcsot (ld. enc.) és moa töltőt (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a khór darázs. (+2 kaja.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 338.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy jellemrejtés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Működni kezd a jellemtükör. [1 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+63 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy troll ritualista.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a troll ritualista testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-25 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 307.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

dd 4 45 eldobod a 4. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 2 botot. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [4. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Egy óriás szőröspók lakik itt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az óriás szőröspók egyik lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás szőröspók testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az óriás szőröspók egyik lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal csak érinted az óriás szőröspók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel gyengén megütöd az óriás szőröspók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 29 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Egy teljesen kiszipolyozott kobudera holttestre bukkansz. Szemügyre veszed a szerencsétlen harcművész felszerelését, mindene használtnak tűnik. [10. PONT] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 tankány karom és 1 vérpettyes gyűrű (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 236.]

kf 1659 kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat
Az ujjadra húzod a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 13 25 28 mozogsz 13 25 28
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Egy szőrös pók lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Az egyik jókora pókgubóban egy halott törpét találsz. Kalandozó lehetett, legalábbis a felszereléséből ezt gyanítod. [13. PONT] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás szőröspók van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás szőröspók puha testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az óriás szőröspók testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 25 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy szőrös pókot pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal végigmetszed a szőrös pók puha testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 csatabárd és 1 moa üveggömb. Felpakolsz.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [16. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Bekukkantasz a kis terembe. [47. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szőröspók testőr lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szőröspók testőr puha testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy szőrös pók lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a szőrös pók testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös pók testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [48. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőröspók testőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőröspók testőr testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a szőröspók testőr testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy szőröspók testőrt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőröspók testőr egyik lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a szőröspók testőr egyik lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy szőrös pókot pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szőrös pók lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szőrös pók lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pókkirálynőt pillantasz meg. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Több marást ejt rajtad a pókkirálynő csáprágójával. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [48. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Egy pókkirálynő lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pókkirálynő jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 1524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [43. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőröspók testőr puha testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a szőröspók testőr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 15 arany. Felpakolsz. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Egy szőrös pók lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [26. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás szőröspók! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az óriás szőröspók jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás szőröspók testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel többször eltalálod az óriás szőröspók puha testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal súrolod az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel megpöccinted az óriás szőröspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 28 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.)
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [27. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Nocsak! Egy újabb pók éléstár! A változatosság kedvéért, it egy troll kalandozó holtteste himbálódzik. Nyilván méreg végzett vele, majd jól meg is harapdálták! Pancser! Miért nem tartott magánál deus ex machinát? Rutinosan átkutatod. [28. PONT] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 szöges bunkó és 1 troll csont. Felpakolsz.
[80 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 30 36 41 mozogsz 30 36 41
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás szőröspók egyik lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás szőröspók testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel csak érinted az óriás szőröspók jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 29 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Ahogy megközelíted, már látod, hogy ezek itt egy gnóm maradványai. Sajnos a felszerelése szinte teljesen használhatatlan, de azért nem árt alaposan átnézni, ugye. [30. PONT] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 nyílpuska lövedék (ld. enc.) és 60 arany. Felpakolsz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [32. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 15 arany. Felpakolsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [33. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [34. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Egy szőrös pók lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szőrös pók testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Úgy látszik, ide hordták a pókok a szerencsétlen harcművész palántákat! Pont féltucatnyi gubó lóg itt, egymás mellett. Talán akad náluk valami érték, nekik már úgysem kell - gondolod kajánul. [36. PONT] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 11 nyílvessző, 3 ubuk dobónyíl és 1 tolmokov-koktél. Felpakolsz.
Folytatod az utat. [34. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [41. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Egy szőröspók testőr lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a szőröspók testőr egyik lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a szőröspók testőr testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal megcsapod a szőröspók testőr förtelmes fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a szőröspók testőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb. Felpakolsz.
[65 pontot használtál fel, van még 33.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 42 43 45 mozogsz 42 43 45
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Egy szőröspók testőrt pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szőröspók testőr testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel megütöd a szőröspók testőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 pókláb. Felpakolsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [43. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók förtelmes fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az óriás szőröspók puha testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod az óriás szőröspók puha testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 28 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
[20 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 46 47 48 mozogsz 46 47 48
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [46. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőröspók testőr. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőröspók testőr puha testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel többször eltalálod a szőröspók testőr puha testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőröspók testőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 45. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

lm 48 48 48 mozogsz 48 48 48
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 208. játékheted és a 205. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 4, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját nyel le a karmazsin huhogó. 2 kaját nyel le a nektoraf. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSÖREG GÓLIÁT (313. SZÖRNY)
Amikor a Sötét Föld hegycsúcsai között kalandozva, egyszercsak megmozdul alattad a hegy, akkor tudod, hogy nagy baj van. A hegy méretű ősöreg góliátok nagyobb lények minden ismert szárazföldi teremtménynél. Gigantikus, két lábon járó, görnyedt testtartású, torz pofájú lények. Általában csak ülnek és alszanak, de ha megmozdulnak, több mérföldes körzetükben megremeg a föld. Ennek a lénynek apróságot jelent egy kisebb óriás agyontaposása, és egy kalandozó számára annyira parányi, hogy valószínűleg észre sem veszi. De ha igen, egyetlen csapással szétkeni, függetlenül a parányi mágikus páncéloktól, amit az illető visel. Az ősöreg góliát erejét a hegyekből nyeri, ezért gyakorlatilag elpusztíthatatlan, amíg a földön áll - és ugyan milyen erő volna képes egy hegyet a levegőbe emelni?

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

RÉM (315. SZÖRNY)
A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni.

LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY)
Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában.

MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY)
Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY)
A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni.

A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY)
A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak.

KRUGROG MAMA TERÍTŐJE (507. TÁRGY)
Krugrog mama legendás ork bandavezér volt, még a Namír háborúk előtti időkben. Az általa vezetett csapat több mint 29 évig működött sikeresen, köszönhette ezt elsősorban annak, hogy képesek voltak a leglehetetlenebb helyeken is elrejtőzni: sivatagokban, hegyek tetején, bűzös mocsarakban. Persze rögtön felvetődik a kérdés, hogyan tudtak ilyen helyeken az orkok megélni? A válasz alighanem Krugrog mama terítőjében keresendő. Ha megterítenek vele egy asztalt, az azonnal tele lesz étellel, itallal. Asztal híján te legfeljebb a földre terítheted le a H 507 paranccsal, melynek eredményeképp azonnal kapsz három kaját és öt korty vizet. A terítőt egy körben egyszer használhatod.

MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY)
Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is.

ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY)
Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit!

GRÁNÁTLÖVEDÉK (526. TÁRGY)
A moa stukihoz moa töltő segítségével különlegesen brutális, robbanó lövedéket készíthetsz. Ehhez a moa töltőn kívül egy ramit kőre és egy pirkitre van szükség. Add ki a KT 526 parancsot 2 TVP-ért! A gránátlövedék sebzése 8D6+4, és persze csak egyszer használható. Használatához a KF 413 526 parancsot add ki.

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

THARR KALAPÁCSA (520. TÁRGY)
Első ránézésre ez az apró kalapács játékszernek tűnik, pedig iszonyatos erővel bír: amit megüt, az jó eséllyel azonnal apró darabokra törik. Ha kezedbe veszed, mágikus fegyverként tudod használni, sebzése D6+5, és használhatod bal kézben is. Nem árt, ha tudod, hogy minden csapásodnál egy Gigaököl varázslatot zúdítasz ellenfeledre. Tharr kalapácsának használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. Elkészítésének titka nem ismert.

MÁGUSBOT (521. TÁRGY)
A mágusbot a nagyhatalmú varázslók fegyvere, egy közel két méteres, apró faragásokkal díszített vastag bot, végén egy csillogó gyémánttal. Ez egy mindössze D6 sebzésű ütőfegyver, amely használatakor van +3 támadásod, ezenkívül állandóan +3 védekezést jelent. Az igazi vonzereje persze nem ez, hanem a harci körönként ellőtt, 30. szintű villámcsapás varázslat. A mágusbot forgatásához minimum 25-ös szintű taumaturgia szükséges, elkészítésének módja nem ismert.

DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY)
Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték?

MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY)
Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki.

SZŐRÖSPÓK TESTŐR (7078. SZÖRNY)
A szőröspók királynő testőrsége, a legerősebb, és legéletképesebb egyedekből áll. Ezek a szerencsés kiválasztottak részesülnek abban a kegyben is, hogy gondoskodhatnak a fajfenntartásról. A testőrök nem vesznek részt a közösen használt vadászháló készítésében, és javításában, ezért afféle trükk, mint amilyet az óriás szőröspók alkalmaz, a testőrök esetében nem fenyeget. Képes azonban maró gázfelhőt kelteni, ami egy hosszú pillanatra elvakíthatja a szerencsétlen áldozatot. Egy pillanat pedig bőven elég ezeknek a szörnyetegeknek!

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (547. TÁRGY)
A számszeríjhoz a szükségesnél nehezebb lövedék szükséges, ezt egy vasércből tudod kőkalapáccsal elkészíteni egy pirkittel felfűtött vaskohónál, 2 TVP árán. A nyílpuska lövedéket csak akkor tudod elkészíteni, ha a bányászat szakértelmed legalább 3-as, és van a birtokodban egy nyílpuska (hogy a lövedéket méretezhesd). A nyílpuska lövedék irtózatos erővel csapódik be a célpontba, 4D6 sebzést okozva. A nyílpuska lövedék megtalálásának esélye 80%, plusz a felderítésből adódó bónuszok.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 16 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 24 (30) Életpont: 307/197 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 450/0 Pénz: 10310 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 121/200 EFejl: 52
Eddig összesen 1031 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18544 TP-t kaptál. Jelenleg 581515 TP-d van. A következő szinthez még 18485 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, vadász quwarg, ongóliant. A 183. fordulódban 2229 arany került a bankszámládra. 2607 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 57 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 (+1) 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 13 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 14 11. teológia: 27 12. taumaturgia: 35
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 12 15. zene: 83 (+1)
16. szörnyismeret: 31 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 6 20. bányászat: 13 21. úszás: 7
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bot (#4) 2 gyógykenőcs (#313)
2 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
126 arany (#50) 1 csatabárd (#555) 1 fokhagyma (#403)
1 moa üveggömb (#383) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 nyílpuska lövedék (#547)
11 nyílvessző (#108) 3 pókláb (#1378) 1 szöges bunkó (#8)
1 tankány karom (#237) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 troll csont (#704)
3 ubuk dobónyíl (#138) 196 ugh méreg (#166) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,74) a 175. labirintus bejárata, troll ritualista (#365), szőrös pók (#100), óriás szőröspók (#7076), szőröspók testőr (#7078), pókkirálynő (#7079), Nerina Clarusdea (3957. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek