Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 24. 12h:03' EZ A 205. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 206. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat legkorábban a 206. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2838 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 2 |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
fl 7 147 | lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
le 811 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
kf 812 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [116,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Továbbmész...) [115,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy tyrannoszaurusz rex. {max. életpontja: 500.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 216, gyógyulás: 0, összesen: -216 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [113,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. {támadása: 26.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [112,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1167. tárgyat |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 30 (33) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 280/130 | Jellem: | gonosz (180) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 249/2 | Pénz: | 222 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 115/35 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/90 (+14%) | vágófegyverek: | 18/93 | ütőfegyverek: | 15/49 |
lőfegyverek: | 4/13 | dobófegyverek: | *19/101 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vasalt bunkó (#181) << ryuku szablya (#695) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/89 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 20/78 (+13%) | 3. lopás: | 5/23 |
4. mászás: | 11/39 | 5. csapdakészítés: | 14/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/33 |
7. gyógyítás: | 58/73 (+78%) | 8. titkosírás: | 3/7 | 9. felderítés: | 10/66 |
10. szörnyidomítás: | 6/24 | 11. teológia: | 17/58 (+13%) | 12. taumaturgia: | 14/9 |
13. versengés: | 6/85 (+9%) | 14. harcművészetek: | 17/0 | 15. zene: | 10/99 (+6%) |
16. szörnyismeret: | 6/68 | 17. pszi: | 17/5 (+13%) | 18. vadászat: | 25/14 |
19. bányászat: | 12/65 | 20. főzés: | 5/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szorgalmad jutalma (152) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 158 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2596. |
Összsúly: 124.78 kg | Megterheltség: 141% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 6 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) |