Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 23. 9h:44' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 2851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 650 | bemész a 650. épületbe |
im | imádkozol |
kb 380 328 213 | kiveszel a bankból a 380. tárgyat (328 darabot) |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
bb 475 310 1170 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (310 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [184,33] Még mindig a városban vagy.
be | bemész |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
(Továbbmész...) [166,43] Továbbra is síkságon vagy. A quwargok itt mindent lerágtak, gyökeréig! Hosszú időbe telik, amíg a természet újjáéled. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezető. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 189 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető bal oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [168,42] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ryuku amfora (ld. enc.). 1735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [169,41] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy éjkornis. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 85 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger testét. Kritikus ütés! (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [171,42] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! (Önanalízis: +11% bányászat.)
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY) Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye. |
Erő: | 29 (35) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 30 (36) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (28) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 380/166 | Jellem: | jó (551) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 33 (43) | Varázspont: | 590/3 | Pénz: | 561 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 185/171 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 28/4 (+3%) | szúrófegyverek: | 12/44 |
dobófegyverek: | 27/16 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/81 | 2. nyomkövetés: | 45/82 (+8%) | 3. mászás: | 9/33 |
4. csapdakészítés: | 16/39 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/78 | 6. gyógyítás: | 25/28 (+138%) |
7. titkosírás: | 3/13 (-1100%) | 8. felderítés: | 23/43 | 9. szörnyidomítás: | 9/5 |
10. teológia: | 51/22 (+20%) | 11. taumaturgia: | 37/58 (+11%) | 12. versengés: | 9/42 (+18%) |
13. harcművészetek: | 24/13 | 14. zene: | 12/22 | 15. szörnyismeret: | 19/71 (+20%) |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 5/1 | 18. vadászat: | 3/91 |
19. vitalitás: | 1/9 | 20. bányászat: | 11/71 (+11%) | 21. úszás: | 7/20 |
22. főzés: | 8/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 6 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | arató csattanat (#144) | |
tűzeső (#61) | >> | bunthar (#396) | tűzeső (#61) | >> | kétfejű troll (#163) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst papi karkötő (#308) | 3 | fűszerkeverék (#1170) | |||
6 | galachmit (#310) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | törpe bakancs (#475) | 3 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
243 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |