Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 17. 15h:03' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4680 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: v 156 0 0 | elmormolod a 156. varázslatot |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
a 1576 3315 | átadod az 1576. tárgyat a 3315. kalandozónak |
a 205 3315 | átadod a 205. tárgyat a 3315. kalandozónak |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Továbbmész...) [132,51] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar szablya (ld. enc.). 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt sullár bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [131,50] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Qulli Brann irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar kósza közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság!
(Továbbmész...) [129,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy grok-képződmény van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [128,47] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós fejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [126,45] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
(Továbbmész...) [125,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Johnnyu Lee egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[72,59] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
be 755 | bemész a 755. épületbe |
f 419 267 | kísérletezel a 419. tárggyal a 267. tárggyal |
ee 198 | eladod a 198. tárgyat |
ee 662 162 195 | eladod a 662. tárgyat a 162. tárgyat a 195. tárgyat |
ee 275 140 117 | eladod a 275. tárgyat a 140. tárgyat a 117. tárgyat |
ee 216 265 269 | eladod a 216. tárgyat a 265. tárgyat a 269. tárgyat |
ee 151 119 172 | eladod a 151. tárgyat a 119. tárgyat a 172. tárgyat |
ee 190 138 | eladod a 190. tárgyat a 138. tárgyat |
ve 352 3 | megveszed a 352. tárgyat 3 |
ve 244 2 | megveszed a 244. tárgyat 2 |
ve 104 | megveszed a 104. tárgyat |
ve 122 | megveszed a 122. tárgyat |
ve 733 17 | megveszed a 733. tárgyat 17 |
ve 133 50 | megveszed a 133. tárgyat 50 |
be 755 | bemész a 755. épületbe |
kt 568 | elkészíted az 568. tárgyat |
pbe 500 | beraksz a bankba 500 aranyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG) Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.] |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). A sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! A fegyver hátránya, hogy 2-vel csökken a szerencséd, viszont további előnyként ad +15 max. ÉP-t. |
Erő: | 25 (26) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 289/289 | Jellem: | jó (413) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 21 (27) | Varázspont: | 450/212 | Pénz: | 823 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 29/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 27/28 (+4%) | vágófegyverek: | 8/65 | ütőfegyverek: | 23/37 (+1%) |
lőfegyverek: | *25/100 | dobófegyverek: | 1/10 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
72,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 125,44 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/2 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 43/45 (+9%) | 3. mászás: | 11/23 |
4. csapdakészítés: | 14/58 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/56 (+12%) | 6. gyógyítás: | 36/54 |
7. titkosírás: | 5/3 | 8. felderítés: | 8/62 | 9. szörnyidomítás: | 4/71 |
10. teológia: | 15/64 (+5%) | 11. taumaturgia: | 27/53 (+12%) | 12. zene: | 2/52 |
13. szörnyismeret: | 26/95 | 14. pszi: | 4/62 (+9%) | 15. zárnyitás: | 1/82 |
16. vadászat: | 20/68 | 17. bányászat: | 30/93 | 18. úszás: | 1/0 |
19. főzés: | 4/30 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | varázspáncél (#156) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 3 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | varkaudar szablya (#516) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | tüske (#22) | 30 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | gromak páncél (#270) | 1 | vasvért (#164) | |||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | 4 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | ritualista amulett (#708) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | smaragd karkötő (#707) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
6 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 27 csepp tinta (#101), fér még: 13] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 142 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 115] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 4 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dorony duda (#235) | 1 | éjkő (#2369) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | furulya (#233) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | távcső (#42) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorfog (#663) | 1 | aurach bőr (#658) | 24 | aurach fog (#657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 3 | bunthar bőr (#733) | |||
35 | csuklyavirág (#133) | 33 | drótszőr (#37) | 19 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | + | fpi formázó minta (#419) | ||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | galachmit (#310) | 21 | grifftojás (#179) | |||
17 | gyöngymangó (#135) | 4 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 11 | kőszem (#304) | 4 | kvazár (#244) | |||
18 | lidércesszencia (#1074) | 61 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mithril (#352) | 1 | moa burát (#384) | 2 | moa obszidián (#380) | |||
5 | mutáns csont (#331) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | 6 | óndarab (#85) | |||
1 | pirkit (#153) | 13 | púderkő (#119) | 6 | pular kristály (#239) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 3 | rakolits por (#669) | 4 | ramit kő (#226) | |||
4 | remák szív (#264) | 4 | rézdarab (#70) | 5 | rinóbőr (#651) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | sámán erszény (#650) | 7 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | troll csont (#704) | 1 | vapár ág (#110) | 8 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 139.91 kg | Megterheltség: 130% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 4 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 1 | ketrec (#216) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mérgezett tüske (#23) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 3 | purifikátor háj (#269) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | téfea-agy (#172) | 32 | tigroszlán fog (#63) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 5 | csuklyavirág (#133) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fémrúd (#104) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | ragasztó (#83) | 20 | tüske (#22) | 1 | varkaudar szablya (#516) |
71 | 72 | 73 | |
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|