Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 2. 19h:13' EZ A 213. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 214. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 14 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 10. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
be 67 | bemész a 67. titkos labirintusba |
lm 3 10 6 | mozogsz 3 10 6 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 69 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra egyik csápját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 32, gyógyulás: 12, összesen: -20 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 40, gyógyulás: 11, összesen: -29 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
lm 19 21 25 | mozogsz 19 21 25 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 74 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}
lm 26 28 30 | mozogsz 26 28 30 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 739 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
lm 34 35 36 | mozogsz 34 35 36 |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
66 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 25, gyógyulás: 14, összesen: -11 ÉP}
lm 38 39 | mozogsz 38 39 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg bal oldalát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 388 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 25, gyógyulás: 24, összesen: -1 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [132,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+781 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [133,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 1 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [135,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,90] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 9, gyógyulás: 109, összesen: +100 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 1 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 8, gyógyulás: 11, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [138,91] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). {GYD:} Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 12, gyógyulás: 89, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [139,91] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
Erő: | 36 (52) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 28 (52) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 30 (39) | Életpont: | 656/977 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 835/637 | Pénz: | 3970 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 43/6 | Pszi pont: | 169/187 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 28/0 | szúrófegyverek: | 25/33 (+14%) | vágófegyverek: | 7/36 |
ütőfegyverek: | 7/46 | lőfegyverek: | 21/78 | dobófegyverek: | 12/22 (+60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,91 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/85 | 2. nyomkövetés: | 43/60 (+35%) | 3. mászás: | 12/19 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 29/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/98 (+36%) | 6. gyógyítás: | 27/52 |
7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 19/11 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 2/5 |
10. teológia: | 24/38 (+49%) | 11. taumaturgia: | 31/80 (+75%) | 12. szerencsejáték: | 2/60 |
13. versengés: | 21/4 | 14. harcművészetek: | 27/40 | 15. zene: | 59/62 (+9%) |
16. szörnyismeret: | 5/62 | 17. pszi: | 20/89 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/39 |
19. vadászat: | 3/77 | 20. bányászat: | 33/49 | 21. főzés: | 3/74 |
22. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (2,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 65, 67, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 738, az összesen kapott pontszám: 77760. (összesen ölhető: 738 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 851 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 390.79 kg | Megterheltség: 137% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | drótszőr (#37) | 1 | manakristály (#500) | 13 | spiritusz (#170) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
121 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | bot (#4) | 1 | csontpálca (#329) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
7 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | pirkit (#153) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|