Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 18. 9h:27' EZ A 640. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 641. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [124,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rákölteni.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [125,76] Továbbra is síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy oltárt. Elteszed a látcsövet.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [127,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [128,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [130,76] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a trikornis fehér hátát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trikornis jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [131,76] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 302/220 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (25) | Varázspont: | 319/175 | Pénz: | 384 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/10 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 23 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -6.); tüske (#22) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 65 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 57 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 18 | 12. taumaturgia: | 21 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. harcművészetek: | 5 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 7 (+1) | 17. zárnyitás: | 7 | 18. vadászat: | 33 |
19. bányászat: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
Összsúly: 62.78 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | trikornis szarv (#198) |