Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 30. 15h:06' EZ A 208. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 209. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad!
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Arisztotelész néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Nerina Clarusdea gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot sebeztél. Arisztotelész mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 114 életpontot sebzett. Nerina Clarusdea mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [velociraptor:] 22 életpontot sebzett. 16 életpontot vesztettél. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
448 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Arisztotelészt terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP, összes sebzés: 174, összes sebződés: 32}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Nerina Clarusdea a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka II varázst.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 38 életpontot sebeztél. Nerina Clarusdea egy tűzeső varázslatot hoz létre. [tyrannoszaurusz rex:] 32 életpontot sebzett. 25 életpontot vesztettél.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.)
Pásztorbottal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Nerina Clarusdea több döféssel felnyársalja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal Nerina Clarusdea meghorzsolja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Nerina Clarusdea kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP, összes sebzés: 542, összes sebződés: 89}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Arisztotelész egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Nerina Clarusdea néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Kripta Gitta gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Arisztotelész távolról villámcsapás varázslatot lő a másikra. 53 életpontot sebzett. Nerina Clarusdea egy tűzeső varázslatot hoz létre. [tyrex egyeduralkodó:] 5 életpontot sebzett. 13 életpontot vesztettél. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. [Kripta Gitta:] 15 életpontot vesztett. Kripta Gitta az ellenfélre lesújt egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebzett.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Arisztotelész a gnóm nyílpuskával megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 szent nyílp.lövedék. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-55 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Arisztotelész megvagdalja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal Arisztotelész néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Nerina Clarusdea jól megszurkálja a tyrex egyeduralkodó lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal Nerina Clarusdea párszor épp hogy megérintgeti a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel Kripta Gitta párszor megpöccinti a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.)Kripta Gitta ellenfelére jéghalál varázslatot lő. 13 életpontot sebzett. A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A szörny farkával támad rátok! Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. A tyrex egyeduralkodó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1338 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Nerina Clarusdea kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP, összes sebzés: 821, összes sebződés: 811}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fu | udvarolsz parancsok törlése |
fu 3454 | udvarolsz a 3454. kalandozónak |
kf 1645 | kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [124,56] A sík vidéket bozótos váltja fel.
jlk 5111 | jelszó kimondása 5111 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [122,58] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy lila brekk. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Ciang Csí. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal néhányszor megcsapod a Ciang Csí bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a Ciang Csí bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A Ciang Csí fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Kvazár karddal párszor súrolva eltalálod a Ciang Csí bal lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a Ciang Csí jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Ciang Csí újra meg újra lecsap. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
(Továbbmész...) [121,59] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal végigvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [119,60] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal néhányszor megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
kt 29 22 | elkészíted a 29. tárgyat (22 darabot) |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
kt 207 14 | elkészíted a 207. tárgyat (14 darabot) |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
usz 20 | úszol |
usz 20 | úszol |
usz 20 | úszol |
szk 781 765 778 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
RAGADOZÓ (292. SZÖRNY) Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában. |
KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY) A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
ÓNIX PIRAMIS (387. ÉPÍTMÉNY) Egy óriási, fekete piramis, amelynek csillogó, tökéletes felszínét ónixlapok alkotják. Felépítése hihetetlenül sok munkát és izzadságot igényel: 15000 TVP árán lehet felépíteni. Ehhez az ÉP 387 <TVP> parancsot kell kiadnod. Az építkezésnél minden 60 TVP számít, tehát 59 TVP elköltésével az építkezés semmit sem halad, és 129 TVP elköltésével is csak 60 TVP-nyit jut előre. Az ónix piramis építésének megkezdéséhez szükséges feltételeket csak néhány nagyhatalmú ősmágus ismeri. Az ónixpiramis nemcsak egy hatalmas, bevehetetlen építmény: emellett fókusz a mágikus és kasztroplanáris energiák számára, gigantikus erőmű a leghatalmasabb, félisteni elmék kezében. Az ónixpiramisba való belépés csak a kiválasztottak számára adatott meg. Persze bárki megpróbálkozhat a BE 387 paranccsal, csak a túlélés nem garantált... |
ÁSPIS VÉDŐKÖPENY (479. TÁRGY) Ez a kígyóbőrből varrt, mélyvörösen izzó, földig érő köpeny a Borax dinasztia ajándéka az őket hűen szolgáló Korona Bajnokainak. A köpeny hátán mágikus rúnákkal szegélyezett, arany hímzésű Yaurr uralkodói címer látható. A köpeny nemcsak viselőjét védi hatékonyan, de védelmező auráját annak felszerelésére is kiterjeszti, ennek eredményeképp a KF 479 hatására e mágikus tárgy birtokosa +4 védelmet kap, és tárgyai teljes védelmet élveznek a tűztámadásokkal és a nagy lények által okozott páncélbezúzással szemben. |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
Erő: | 30 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 307/119 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 32 (34) | Varázspont: | 444/289 | Pénz: | 4425 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 121/169 | EFejl: | 52 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 56 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 22 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 12 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 14 | 11. teológia: | 27 (+1) | 12. taumaturgia: | 34 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 12 | 15. zene: | 82 |
16. szörnyismeret: | 31 (+1) | 17. pszi: | * 19 | 18. zárnyitás: | 5 |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 13 | 21. úszás: | 7 |
22. főzés: | 3 | 23. csapatmunka: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | víz (#27) | 2 | extra takarmány (#1360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
22 | arany (#50) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
22 | smirglilevél (#29) | 4 | ugh méreg (#166) |