201. forduló, 203. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 30. 15h:06'
EZ A 208. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
209. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku mellvértet (1000 arany kikiáltási áron), 1 ryuku kesztyűt (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összefutsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összefutsz Kripta Gittával. Leah felszentelt papja. Egy bátorság medálját, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Kripta Gitta, Arisztotelész és Nerina Clarusdea. Arisztotelész meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Némi unalmas várakozás után Kripta Gitta közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva.
Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy velociraptor.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad!
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kripta Gitta egy velociraptor, Arisztotelész egy velociraptor, Nerina Clarusdea egy velociraptor életével végzett.
Kripta Gittát egy velociraptor győzte le.
Úgy tűnik fenyegeti még ellenség a továbbhaladásotokat. Arisztotelésszel és Nerina Clarusdeával egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Egy velociraptor az ellenfeletek!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Arisztotelész néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Nerina Clarusdea gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot sebeztél. Arisztotelész mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 114 életpontot sebzett. Nerina Clarusdea mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [velociraptor:] 22 életpontot sebzett. 16 életpontot vesztettél. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
448 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Arisztotelészt terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP, összes sebzés: 174, összes sebződés: 32}

Kripta Gitta amint véget ér a csata, visszatér. A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
Nerina Clarusdeával közösen harcoltok majd. Egy tyrannoszaurusz rex lesz az ellenfél!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Nerina Clarusdea a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka II varázst.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 38 életpontot sebeztél. Nerina Clarusdea egy tűzeső varázslatot hoz létre. [tyrannoszaurusz rex:] 32 életpontot sebzett. 25 életpontot vesztettél.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.)
Pásztorbottal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Nerina Clarusdea több döféssel felnyársalja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal Nerina Clarusdea meghorzsolja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Nerina Clarusdea kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP, összes sebzés: 542, összes sebződés: 89}


Arisztotelész és Kripta Gitta egy tyrannoszaurusz rex fölött diadalmaskodott. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Arisztotelésszel, Nerina Clarusdeával és Kripta Gittával együtt indulsz küzdelemre. Egy tyrex egyeduralkodó az ellenfeletek! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Arisztotelész egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Nerina Clarusdea néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Kripta Gitta gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Arisztotelész távolról villámcsapás varázslatot lő a másikra. 53 életpontot sebzett. Nerina Clarusdea egy tűzeső varázslatot hoz létre. [tyrex egyeduralkodó:] 5 életpontot sebzett. 13 életpontot vesztettél. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. [Kripta Gitta:] 15 életpontot vesztett. Kripta Gitta az ellenfélre lesújt egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebzett.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Arisztotelész a gnóm nyílpuskával megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 szent nyílp.lövedék. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-55 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Arisztotelész megvagdalja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal Arisztotelész néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Nerina Clarusdea jól megszurkálja a tyrex egyeduralkodó lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal Nerina Clarusdea párszor épp hogy megérintgeti a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel Kripta Gitta párszor megpöccinti a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.)Kripta Gitta ellenfelére jéghalál varázslatot lő. 13 életpontot sebzett. A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A szörny farkával támad rátok! Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. A tyrex egyeduralkodó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1338 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Nerina Clarusdea kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP, összes sebzés: 821, összes sebződés: 811}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+194 életerő.) Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket. Az osztozás után neked 1 díszes nyereg (ld. enc.), 5 extra takarmány és 500 arany jut. (Arisztotelész 1 pásztorbottal, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Nerina Clarusdea 1 díszes nyereggel, 1 bőrkantárral, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Kripta Gitta 1 Aritma ostorával, 1 mászókampóval, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal boldogabban távozhat.)
Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 7500 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 306.]
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a ragadozó (ld. enc.), a káoszbajnok (ld. enc.), az ében hadúr (ld. enc.) és az ében halálhajcsár (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ónix piramist (ld. enc.) és áspis védőköpenyt (ld. enc.).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a khór darázs. (+3 kaja.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy érző szívű dromedár nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 272.]
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy láth. észlelése varázslat! [1 pontot használtál fel, van még 271.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 236.]

fu udvarolsz parancsok törlése
Minden fu parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

fu 3454 udvarolsz a 3454. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kf 1645 kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat
Hátasodra teríted a díszes nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[123,55] A terep változik: ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,56] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Látsz egy phua-kúpot. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 216.]

jlk 5111 jelszó kimondása 5111
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ez a massza képes szintet szívni.) [15 pontot használtál fel, van még 201.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[123,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,58] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy lila brekk. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Ciang Csí. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal néhányszor megcsapod a Ciang Csí bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a Ciang Csí bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A Ciang Csí fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Kvazár karddal párszor súrolva eltalálod a Ciang Csí bal lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a Ciang Csí jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Ciang Csí újra meg újra lecsap. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [121,59] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal végigvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+28 életerő.) Látsz egy kazmárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. [60 pontot használtál fel, van még 141.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[120,60] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy krómkaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [119,60] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal néhányszor megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+28 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+31 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. [110 pontot használtál fel, van még 31.]

kt 29 22 elkészíted a 29. tárgyat (22 darabot)
Begyűjtöttél 22 smirglilevelet. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [22 pontot használtál fel, van még 9.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 207 14 elkészíted a 207. tárgyat (14 darabot)
Itt nincs ovimon-bokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ovimon-bogyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 9.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

usz 20 úszol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

usz 20 úszol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

usz 20 úszol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 781 765 778 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 27, 9.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Extra takarmányt is adsz neki. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 4 ugh mérget szerzel. Most extra takarmányt is kap. A kitűnő étkeztetés hatására az állat szervezete 1 felesleges nektoraf faggyút termelt, gyorsan megszabadítod tőle. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGADOZÓ (292. SZÖRNY)
Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában.

KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY)
A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani.

ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY)
Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is.

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

ÓNIX PIRAMIS (387. ÉPÍTMÉNY)
Egy óriási, fekete piramis, amelynek csillogó, tökéletes felszínét ónixlapok alkotják. Felépítése hihetetlenül sok munkát és izzadságot igényel: 15000 TVP árán lehet felépíteni. Ehhez az ÉP 387 <TVP> parancsot kell kiadnod. Az építkezésnél minden 60 TVP számít, tehát 59 TVP elköltésével az építkezés semmit sem halad, és 129 TVP elköltésével is csak 60 TVP-nyit jut előre. Az ónix piramis építésének megkezdéséhez szükséges feltételeket csak néhány nagyhatalmú ősmágus ismeri. Az ónixpiramis nemcsak egy hatalmas, bevehetetlen építmény: emellett fókusz a mágikus és kasztroplanáris energiák számára, gigantikus erőmű a leghatalmasabb, félisteni elmék kezében. Az ónixpiramisba való belépés csak a kiválasztottak számára adatott meg. Persze bárki megpróbálkozhat a BE 387 paranccsal, csak a túlélés nem garantált...

ÁSPIS VÉDŐKÖPENY (479. TÁRGY)
Ez a kígyóbőrből varrt, mélyvörösen izzó, földig érő köpeny a Borax dinasztia ajándéka az őket hűen szolgáló Korona Bajnokainak. A köpeny hátán mágikus rúnákkal szegélyezett, arany hímzésű Yaurr uralkodói címer látható. A köpeny nemcsak viselőjét védi hatékonyan, de védelmező auráját annak felszerelésére is kiterjeszti, ennek eredményeképp a KF 479 hatására e mágikus tárgy birtokosa +4 védelmet kap, és tárgyai teljes védelmet élveznek a tűztámadásokkal és a nagy lények által okozott páncélbezúzással szemben.

TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY)
Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban.

KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 16 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 24 (30) Életpont: 307/119 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 444/289 Pénz: 4425 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/9 Pszi pont: 121/169 EFejl: 52
Eddig összesen 991 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2742 TP-t kaptál. Jelenleg 552581 TP-d van. A következő szinthez még 47419 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, jégtroll, ryuku csapásvezető. A 183. fordulódban 2229 arany került a bankszámládra. 2585 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 18 ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 56 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 12 (+1) 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 14 11. teológia: 27 (+1) 12. taumaturgia: 34
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 12 15. zene: 82
16. szörnyismeret: 31 (+1) 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 6 20. bányászat: 13 21. úszás: 7
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) láth. észlelése (#78) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 víz (#27) 2 extra takarmány (#1360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 5 gyöngymangó (#135) 1 nektoraf faggyú (#667)
22 smirglilevél (#29) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,60) kétfejű troll (#163), Leah oltár, phua-kúp (#372), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 47. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(120,60) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, vadtroll (#70)
(121,59) kétfejű troll (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155)
(122,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba, Ciang Csí (#978)
(123,55) oltár, szent tölgyfa (#393), kérődző etra (#368)
(123,57) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,56) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.30 12:06 Változások a számládon! 50 zseton átutalása a(z) 6108. számlára!
2007.01.30 12:06 Változások a számládon! 31 zseton átutalása a(z) 2760. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek