201. forduló, 203. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 3. 0h:15'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 drakolder gyűrűt (1500 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+9 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 surranó kígyó bőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 1566. hetének nyerőszámai: 5, 15, 30. 6 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kf 397 0 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: kf 853 0 0 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

* 5. KP: vv 26 12 224 elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 6. KP: hh 1546 1100 1629 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 429.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy aranyeső varázslat. Aláhullik az égből 75 arany! Gyorsan összeszeded. [1 pontot használtál fel, van még 428.]

t 165 1 támadod a 165. szörnyet
FT 165 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+508 varázspont.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (tompítás védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bávatag golombár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (35 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


bb 651 15 396 beraksz a bankba a 651. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 5 vadász tatu bőrt. Beraksz a bank széfjébe 48 álomport. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1228 5 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +5 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 422.]

kf 853 1558 1552 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 1558. tárggyal az 1552. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Leveszed a kreiton fókuszt, majd a nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

kf 1566 1578 278 kézbeveszed/felveszed az 1566. tárgyat az 1578. tárggyal a 278. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a jégpasztillát. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Leveszed a Khór kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Leveszed a smaragd karkötőt, majd a csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

vv 59 157 184 elmormolod az 59. varázslatot a 157. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 420.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 411.]

f 124 kísérletezel a 124. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell ropogós rókafarkat készíteni! (ld. enc.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 401.]

vv 162 364 elmormolod a 162. varázslatot a 364. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 11 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 514 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 398.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
[121,70] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Jégpasztillát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 jégpasztilla. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A hirtelen hideg megbénítja az ellenfelet. (-12 támadás, -12 védekezés.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (39 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 131 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy óriásféreg.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az óriásféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 3 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat.

(Továbbmész...) [120,71] Továbbra is alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (Mivel tompítás van rajtad.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár bal vállát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (35 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy mély szakadékot. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy mutáns pók!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny (ld. enc.), egy pular kristály és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (99,81)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [58 pontot használtál fel, van még 338.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 337.]

m 4 2 5 mozogsz délre, keletre, délnyugatra
[120,72] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy elhagyott bányát. Felfedeztél egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer!

Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A renegát törpe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy hegymélyi lidérc!

A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-41 varázspont.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc bal oldalát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a hegymélyi lidérc jobb vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-39 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Menekülésbe fogsz, mielőtt még meghalnál. Ezt a csatát nem élhetted volna túl. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy földsárkány került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,72] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy asztrális vortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [120,73] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Fekete Köpeny formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[121,73] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,72] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy barátság szent tüze van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


(Továbbmész...) [122,71] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

kf 709 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 237.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy kisebb quwarg isten! Ajaj, ez Quwaxotix!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 233 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quwaxotix testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (70 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod a Quwaxotix testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Te 27 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a Quwaxotix fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. A Quwaxotix csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 658, gyógyulás: 27, összesen: -631 ÉP}

Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [40 pontot használtál fel, van még 197.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+414 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

119 120 121 122 123
69
70
71
72
73
74
(120,70) bávatag golombár (#165)
(120,71) bávatag golombár (#165), mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117), érclelőhely, ongóliant (#159)
(120,72) elhagyott bánya (#1685), törpe bánya (#435), oltár, Chara-din monolitja (#534), fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely, földsárkány (#359)
(120,73) emberevő (#119), a 191. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(121,70) bávatag golombár (#165), vaskohó (#155), oltár, korinthai amőba (#420), érclelőhely, óriásféreg (#171)
(121,72) bibircsók-óriás (#120), törpe bánya (#435), asztrális vortex (#2324)
(121,73) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), nyuhaj karbin (#110)
(122,71) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, quwarg királynő (#153), Quwaxotix (#961)
(122,72) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, törpe bánya (#435)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[122,71] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.]

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 vas dobónyilat. Ügyességed TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó óriásféreg. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg farkát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 3 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 17 aranyat. Még nincs vége! Ezúttal egy ekharion készül kirabolni!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion ragyás testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az ekharion fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 3 szvó-ektoplazmát. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy jégtroll akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jeges testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a jégtroll jeges testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-25 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (140,61)-> 15 arany, -2 ÉP] 2 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 ómatériát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [44 pontot használtál fel, van még 153.]

* 3. BP: ek 215 3 0 t. energia kisütése: 215 3
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 6. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 150.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 22, 6.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 150 pontod maradt, ebből a következő körre 150 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 493 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT)
Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 33 (38) Szint: 25 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 43 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 30/37 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 499/332 Jellem: jó (276) Tul. pont: 5
Szerencse: 34 (49) Varázspont: 608/206 Pénz: 92181 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/24 Pszi pont: 144/79
Eddig összesen 1597 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 317 TP-t kaptál. Jelenleg 1 546 544 TP-d van. A következő szinthez még 153 456 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, Rodrig. A 195. fordulódban 5526 arany került a bankszámládra. 5743 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 25/31 (+20%) szúrófegyverek: 15/89 (+20%)
vágófegyverek: 23/40 lőfegyverek: 11/40 dobófegyverek: 27/20 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); tüske (#22) (14 -15.); tüske (#22) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/53 (+300%) 2. nyomkövetés: 29/99 (+45%) 3. mászás: 15/0 (+5%)
4. csapdakészítés: 16/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/18 (+300%) 6. gyógyítás: 32/21
7. titkosírás: 4/0 8. felderítés: 21/28 (+300%) 9. szörnyidomítás: 7/17
10. teológia: 30/91 (+27%) 11. taumaturgia: 36/74 (+18%) 12. szerencsejáték: 1/82
13. versengés: 11/53 (+9%) 14. harcművészetek: 27/22 15. zene: 14/8
16. szörnyismeret: 7/69 17. pszi: 20/54 (+15%) 18. zárnyitás: 12/6 (+300%)
19. vadászat: 4/67 (+2%) 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 27/23 (+66%)
22. testépítés: 3/30 23. úszás: 6/45 24. főzés: 12/95 (+11%)
25. csapatmunka: 5/23

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 23 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (967,20) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse III (#59) tűzmágia (#157) varázsszem (#184) kí koncentráció (#69)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), vakító fény (#43), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 22000. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237) vakító fény (#43) >> autentikus vámpír (#154)
vakító fény (#43) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> áldott okerón (#336) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) vakító fény (#43) >> purifikátor (#157)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> 23. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) védelem sav ellen (#36) >> drasmólyom (#60)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123) varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 277 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát).
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 13, 14, 21, 32, 41, 42, 57, 60, 65, 66, 68, 72, 73, 126, 127, 129, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14.
Kész: 1, 6, 9, 16, 17, 18, 47.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 27, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 031.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 22. Szerzett pont: 2310. Beállított erő: 0 Összpont: 2310

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1363 TU szükséges.)
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
48 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1) 2 gyöngymangó (#135)
3 jégpasztilla (#1566) 1 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
4 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 3 ork csodaszer (#1228)
19 pirkit (#153) 4 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
3 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 5 vadász tatu bőr (#15)
1 varányszem (#30) 6 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
189 arany (#50) 2 kis káoszrelikvia (#2643) 1 kreiton esszencia (#892)
1 ómatéria (#2642) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)
1 rejtőköpeny (#277) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123
70
71
72
(122,71) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, quwarg királynő (#153), Quwaxotix (#961), óriásféreg (#171), ekharion (#232), jégtroll (#164)

Üzenet küldése a karakternek