200. forduló, 202. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 25. 9h:32'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
Vérvörösalkonyfény átadott neked a 5. napon 5 TU-t.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az Ovgun (ld. enc.), a gothag döglidérc (ld. enc.), a varkaudar hírnök (ld. enc.), a magger (ld. enc.), a hattyúkirály (ld. enc.), a vízbeölt ryuku (ld. enc.) és a kentaurusz (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) skorpiókarmot (ld. enc.), papagájsípot (ld. enc.), angyalok kesztyűjét (ld. enc.) és Din cséphadaróját (ld. enc.). Remélhetőleg nem te jöttél el idő előtt a helyszínről, de a megbeszélt többszemélyes kalandra sajnos nem került sor. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a khór darázs. (+2 kaja.) A lottó 695. hetének nyerőszámai: 27, 30, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy érző szívű dromedár nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy esszenciavédelem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Esszenciavédelem vonja be tested. [1 pontot használtál fel, van még 356.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Tárgyainak egy részét egy királygyík viszi. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüst Mágus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Megszólaltatod a sípot. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+21 arany). Ez jól esett! (+60 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 316.]

fa 36 1671 30 feladod a 36. tárgyat az 1671. kalandozónak (30 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Authoricus részére szánod. Átadsz 30 fáklyát. Ennek elküldése 62 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

faa 391 331 feladod a 391. tárgyat a 331. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Authoricus részére szánod. Átadsz 15 polip szívókát. Ennek elküldése 39 arany lesz. Átadsz 1 mutáns csontot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 307.]

fa 170 4058 5 feladod a 170. tárgyat a 4058. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ryu Rover részére szánod. Átadsz 5 spirituszt. Ennek elküldése 39 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 rövid kardot 16 aranyért.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Leah követője. Egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy sullár trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,58] Folytatod sétádat a házak közt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)


(Továbbmész...) [74,57] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát.

[30 pontot használtál fel, van még 274.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 254.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 234.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,54] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Qulli Brann hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,55] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku mellvért. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ryuku futárbérenc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő és egy vasérc. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+26 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 154.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 149.]

jlk 5211 jelszó kimondása 5211
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 28 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: A legnehezebb labirintusokban nem fogsz boldogulni magas titkosírás szakértelem nélkül. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 134.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ha feldobják, zöld, ha leesik, piros. Mi az?
[5 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[123,56] A bozótost dombság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah templomot. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [122,55] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel többször eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal többször eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [122,54] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Qulli Brann lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 bot. Magadhoz veszed őket. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+49 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy tormikus egér. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-500 TP] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 64.]

hh 449 313 használod a 449. tárgyat a 313. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 63.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +89 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 62.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 47.]

tk 6 3454 többszemélyes kaland 6 3454
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. Amint ideér Kripta Gitta, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 753 keresed a 753. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy érző szívű dromedárt. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+36 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy dehidrátor.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a dehidrátor egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 14.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 24, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a karmazsin huhogó. 2 kaját fal föl a nektoraf. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OVGUN (325. VIHARÓRIÁS)
Ovgun egyike a legtehetségesebb és leghatalmasabb viharóriás sámánoknak. Számos varázstárgyat készített, ezek egyike a lélekkristály: ha Ovgunt elpusztítja egy rosszkedvű Thargodan herceg, Ovgun lelke a lélekkristályba menekül, amely lassan új testet is készít neki. Így gyakorlatilag Ovgun halhatatlan! Persze a lélekkristályt egy távoli, tökéletesen biztos helyen őrzi, ahol ellenfelei nem találhatnak rá.

GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY)
Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra.

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

VÍZBEÖLT RYUKU KALÓZ (409. SZÖRNY)
Egy sárga bőrű, hullamerev alak lebeg lágyan, teljes mértékig a hullámok sodrásának kiszolgáltatva. A testére aggatott ryuku páncéldarabok maradványai már nyomaikban sem emlékeztetnek az olyannyira csodált ryuku hadsereg pompázatos gárdistáinak öltözetére - a víz korróziós erejének és a ragadozó halak próbálkozásainak hatására csupán cafatokban lóg a mozdulatlan testről. Mozdulatlan? Egyáltalán nem az: a sodrás úgy ringatja és forgatja ezt a testet, hogy a szemgolyó nélküli hulla elindult feléd. A kezét is magasba emelte - na de mit is szorongat a görcsösen összezáródó kezében? Upsz, épp egy rozsdás ryuku buzogánnyal készül rád sújtani... Tehát csak átverés volt, hogy úgy tett, mint aki abszolút élettelen. Majdnem sikerült becsapnia, de most már igazán elég a szócséplésből: döfd azonnal keresztül szigonyod hegyével!

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

SKORPIÓKAROM (911. TÁRGY)
A vadászskorpiók méretes testét apró, meglepően erős lábak hordozzák, melyek kicsiny és görbe karmokban végződnek. Kettőt egymás mellé téve, talán a csuklódat is körbeérné. Ha sikerül a dimbes-dombos tájak e könyörtelen lakóját valamilyen fegyverrel a földre kényszerítened, egy vágófegyverrel könnyedén szert tehetsz erre a szörnykomponensre.

PAPAGÁJSÍP (1415. TÁRGY)
Arra rögtön rájöttél, hogy ez a tenyérhosszú, üreges pálca valójában egy kezdetleges hangszer, bár megszólaltatni már nem egyszerű, igényel némi szakértelmet. A kalózok állítólag papagájok tanítgatásához is ezt a sípot használják (innen az elnevezés), de ehhez sokkal több türelemre, és időre volna szükség, mint amennyivel te rendelkezel. [Ha már értesz a zenéhez, a H 1415 <TVP> paranccsal igen kellemes dallamokat csalogathatsz elő belőle.]

ANGYALOK KESZTYŰJE (609. TÁRGY)
Az angyalok kesztyűje egy hófehér, csillogó anyagból készült, nagyon vékony kesztyű. Amikor felöltöd, tökéletesen simul a kezedre, mintha a bőröd része lenne! Ezenkívül kellemes, meleg bizsergést érzel. Az angyalok kesztyűjét egy félisteni teremtmény készítette, halandók számára: bizonyos lények masszáját, ha ugyanis halandó kéz érinti, azonnal elenyészik. Az angyalok kesztyűjével azonban ilyen, halálos aurájú teremtményeket is megvizsgálhatsz. Megjegyzés: az angyalok kesztyűjét nem kell viselned, automatikusan használod, ha szükséges.

DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY)
Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 16 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 24 (30) Életpont: 307/285 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 444/421 Pénz: 3933 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 121/158 EFejl: 52
Eddig összesen 987 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5260 TP-t kaptál. Jelenleg 537926 TP-d van. A következő szinthez még 62074 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, jégtroll, ryuku csapásvezető. A 183. fordulódban 2229 arany került a bankszámládra. 2563 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 18 ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 56 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 11 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 14 (-4) 11. teológia: 26 12. taumaturgia: 34
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 12 15. zene: 82 (+1)
16. szörnyismeret: 30 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 6 20. bányászat: 13 (+1) 21. úszás: 7 (+1)
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 72 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
59 arany (#50) 2 ezüst nyaklánc (#117) 30 fáklya (#36)
1 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 magszim bél (#103) 1 mutáns csont (#331) 12 polip szívóka (#391)
1 rövid kard (#171) 5 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162) 2 bot (#4)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114)
1 ryuku mellvért (#689) 1 sáfránypor (#211) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(122,55) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), érclelőhely
(123,55) ryuku légiós (#361), oltár, 50. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(123,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(124,56) ryuku futárbérenc (#765), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek