Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 31. 9h:22' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ek 7 13 4 | t. energia kisütése: 7 13 4 |
a 313 5787 30 | átadod a 313. tárgyat az 5787. kalandozónak (30 darabot) |
v 132 | elmormolod a 132. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
kb 124 8 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (8 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kre 124 24 6 | kreálsz a 124. tárggyal a 24. tárgyat (6 darabot) |
kt 336 5 | elkészíted a 336. tárgyat (5 darabot) |
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [117,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a libafasírtot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [116,29] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz bal vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb vállát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [116,31] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [116,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [116,34] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot!
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 96 95 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,108] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
tk 17 5787 24 | többszemélyes kaland 17 5787 24 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
be 613 30 4 | bemész a 613. épületbe |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL) A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is! |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY) A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY) A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli! |
Erő: | 22 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (31) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/61 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 293/258 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 438/37 | Pénz: | 1229 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 119/99 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/64 | vágófegyverek: | 21/42 (+12%) |
ütőfegyverek: | 25/57 (+5%) | lőfegyverek: | 9/85 | dobófegyverek: | 26/90 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 322 időszaki: 39 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/48 | 2. nyomkövetés: | 41/17 (+33%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 12/39 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 14/87 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/25 |
7. gyógyítás: | 30/53 | 8. titkosírás: | 8/69 | 9. felderítés: | 21/86 |
10. szörnyidomítás: | 14/25 | 11. teológia: | 27/23 (+22%) | 12. taumaturgia: | 41/2 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 8/36 (+11%) | 14. versengés: | 14/26 (+32%) | 15. zene: | 8/14 |
16. szörnyismeret: | 20/74 | 17. pszi: | 17/41 (+12%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/66 | 20. bányászat: | 30/95 (+5%) | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 12/41 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) | mágiadagály (#132) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | elektromos pajzs (#51) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | 33 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 14 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | |||
5 | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | rókafarok (#124) |