200. forduló, 202. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 13. 12h:03'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,40] koordinátán.
Ebenezer Scrooge, amikor összefutottatok, adott neked egy rókafarkat és egy aurach bőrt.
Döngölő Bonga, amikor találkoztál vele, adott neked egy fpi formázó mintát (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő bal karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

a 299 3863 átadod a 299. tárgyat a 3863. kalandozónak
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 bev formázó mintát Döngölő Bonga részére. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 329.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 319.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 419 3 kézbeveszed/felveszed a 419. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[139,40] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mínosz-kúp van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz nála 2 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 312 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27354.
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [138,40] Síkság, továbbra is csak síkság. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " E táblát Raia és a Naplovagok dicsőségére állította Red Tiger. " Látsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Látsz egy álomvirágot. Látsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb vállát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 294.]

jlk 1513 jelszó kimondása 1513
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 158 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

1 12
13 21 11
22 20
2 28
14 29 27 10
34
38
30
3 40 39 26 19
15 23 35 37 33
9
36
31 32 25
4
16
24 18 8
17
5
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
40: kijárat

Ez az 59. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 289.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[139,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög K'Nrtung előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc bal lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő (ld. enc.) és egy ezüst karkötő. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [140,42] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Combat Cica egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt sullár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 315 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27669.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét.

(Továbbmész...) [140,43] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ebor vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy hegymélyi lidérc ijesztett meg. {max. életpontja: 149-168.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. [78 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[140,44] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Reno Rainess hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bal karját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. {támadása: 30.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog M.C. Silverhand előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Ezusteremmel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy lánckesztyűt, egy mind. kristályát, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Jégvirág. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany masszariasztót, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Megszólal: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Sky Riderssel. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[28 pontot használtál fel, van még 183.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

tv 36 támadó/véd. varázslat a 36. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem sav ellen. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +4 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [4 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 3 4 1 mozogsz 3 4 1
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [3. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] Hamarosan egy gnóm szolgálót pillantasz meg. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnóm szolgáló bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a gnóm szolgáló bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 134.]

m 8 6 3 mozogsz északra, nyugatra, délkeletre
[140,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Reno Rainess orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [139,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 47 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [140,45] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög M.C. Silverhand előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (602. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[38 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 95.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 18, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 95 pontod maradt, ebből a következő körre 95 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 437 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.

BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 20 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 41 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 20 Életpont: 289/167 Jellem: jó (407) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 450/126 Pénz: 782 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 24/9 Pszi pont: 29/10
Eddig összesen 1705 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 483 TP-t kaptál. Jelenleg 698 156 TP-d van. A következő szinthez még 101 844 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 188. fordulódban 988 arany került a bankszámládra. 1032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 27/16 (+10%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/36 (+1%)
lőfegyverek: 25/93 (+14%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/3 (+55%) 2. nyomkövetés: 43/6 (+32%) 3. mászás: 11/18
4. csapdakészítés: 14/42 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/71 6. gyógyítás: 36/54
7. titkosírás: 5/3 (+22%) 8. felderítés: 7/52 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 15/48 (+7%) 11. taumaturgia: 27/36 (+4%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 26/95 14. pszi: 4/35 (+9%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 20/65 (+2%) 17. bányászat: 30/93 (+12%) 18. főzés: 3/88 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ezüsttollú nyíl (#363) $2 mérgezett tüske ($23)
1 nyílvessző (#108) 6 tüske (#22) 30 ubuk tüske (#131)
1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 denevér szimbólum (#140) 4 ezüst nyaklánc (#117) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * angyalok gyűrűje (#529) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 27 csepp tinta (#101), fér még: 13]
4 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 142 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
7 zöld üveg (#82) [bennük 22 csepp ragasztó (#83), fér még: 118]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 4 + deus ex machina (#1)
1 dorony duda (#235) 1 éjkő (#2369) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233) 2 gernim balzsam (#1894)
5 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147) 21 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 ork csodaszer (#1228)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorfog (#663) 1 aurach bőr (#658) 24 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 3 bunthar bőr (#733)
32 csuklyavirág (#133) 3 dorony tüdő (#212) 33 drótszőr (#37)
18 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 1 + fpi formázó minta (#419)
15 grifftojás (#179) 17 gyöngymangó (#135) 4 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 41 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
9 kőszem (#304) 4 kvazár (#244) 17 lidércesszencia (#1074)
59 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 2 moa obszidián (#380) 5 mutáns csont (#331)
4 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 1 pirkit (#153)
13 púderkő (#119) 6 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
3 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669) 4 ramit kő (#226)
4 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 6 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 131.13 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bev formázó minta (#299) 1 madártoll (#112) 2 ork csodaszer (#1228)
2 pirkit (#153) 14 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 3 dorony tüdő (#212) 2 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 21 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 1 lidércesszencia (#1074) 1 nyílvessző (#108)
5 rézdarab (#70) 4 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
39
40
41
42
43
44
45
46
(138,40) mínosz-kúp (#178), oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), ryuku légiós (#361), dermesztő lidérc (#645)
(139,40) 32. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, quwarg királynő (#153), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(139,41) friss csatamező (#262), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ryuku futárbérenc (#765)
(139,44) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 35. jellempróba
(140,40) varkaudar felderítő (#7133)
(140,42) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, ryuku futárbérenc (#765), élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202)
(140,43) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(140,44) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290), Thargodan csontváz (#297), érclelőhely, élőholt sullár (#216)
(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Ezusterem (2061. kalandozó), Jégvirág (2067. kalandozó), Sky Riders (5248. kalandozó), gnóm szolgáló (#181)

Üzenet küldése a karakternek