200. forduló, 202. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 14. 15h:05'
EZ A 217. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
218. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,48] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 380.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 372.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 362.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 352.]

m 4 mozogsz délre
[127,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {max. életpontja: 184.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bal lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 18 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 92, gyógyulás: 9, összesen: -83 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

[19 pontot használtál fel, van még 333.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 313.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[126,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [125,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku futárbérenc. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. [+3% tau] Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc. 1173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [124,49] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 286.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [+6% teo] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[123,49] A bozótost ritka erdő váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran ezen temploma ma sem állna, ha nincsenek az Igaz Barátok és a Fekete Druidák. " Észreveszel egy templomot. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ezüsthajú Bali orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bandita. {max. életpontja: 91-105.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a bandita testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 14 aranyat. 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [122,50] A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy totemoszlopot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kopasz Erős, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szőrlajhár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 csigakagyló (ld. enc.). Elrakod. [18 pontot használtál fel, van még 258.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 228.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 198.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123 124 125 126 127 128
47
48
49
50
51
(122,50) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), totemoszlop (#505), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Raia rúnaköve, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szőrlajhárok (#141)
(123,49) Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bandita (#758)
(124,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 47. jellempróba, Sheran oltár
(125,49) ryuku futárbérenc (#765), szopógödör (#177), phua-kúp (#372), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,49) Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(127,49) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, halálhozó (#419)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Látsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
[-50 varázspont.] [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 158.]

ee 224 225 123 eladod a 224. tárgyat a 225. tárgyat a 123. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

ee 107 159 98 eladod a 107. tárgyat a 159. tárgyat a 98. tárgyat
Eladtál 3 rövid íjat. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kis vaspajzsot. 46 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

ee 255 714 65 eladod a 255. tárgyat a 714. tárgyat a 65. tárgyat
Eladtál 1 tatu ködmönt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rőtmanó kacagányt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

ee 72 160 49 eladod a 72. tárgyat a 160. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

ee 348 268 152 eladod a 348. tárgyat a 268. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 3 shinai gömböt. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 9 gromak bőrt. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 28 vasércet. 56 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

ea 32 2 eladod a 32. tárgyat 2
Eladtál 2 szeksztánst. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 8 energia fejlesztése 8
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 65.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-13 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a bibircsók-óriás. 2 kaját bezabál a nektoraf. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY)
Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen?

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran bíborosa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 36 (43) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 27 (29) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 426/413 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 7
Szerencse: 26 (34) Varázspont: 532/49 Pénz: 5039 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 30/4 EFejl: 30
Eddig összesen 1247 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 155 TP-t kaptál. Jelenleg 666 163 TP-d van. A következő szinthez még 133 837 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar. A 175. fordulódban 2654 arany került a bankszámládra. 2786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/54 ökölvívás: 12/69 (+9%) szúrófegyverek: 24/48 (+3%)
vágófegyverek: 15/20 (+1%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 23/79

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 122,50
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/51 2. nyomkövetés: 23/33 (+4%) 3. mászás: 11/98
4. csapdakészítés: 26/85 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 30/59
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 8/80 (+26%) 9. szörnyidomítás: 7/9
10. teológia: 15/44 (+6%) 11. taumaturgia: 28/103 (+26%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 10/24 (+7%) 14. harcművészetek: 8/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 20/6 (+8%) 17. pszi: 3/40 (+19%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 27/30 21. úszás: 12/47
22. főzés: 8/2 (+2%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1800 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 göcsörtös bunkó (#123) 9 gromak bőr (#268) 3 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kis vaspajzs (#159) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 rákpajzs (#98) 1 rézsisak (#72) 2 rőtmanó kacagány (#714)
3 rövid íj (#107) 3 shinai gömb (#348) 2 szeksztáns (#32)
1 szöges páncél (#65) 1 tatu ködmön (#255) 1 varkaudar lándzsa (#224)
26 vasérc (#152) 1 vassisak (#160) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
516 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 csigakagyló (#1131)
2 csillezsályalevél (#1253) 1 dorony tüdő (#212) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 lajhár csont (#236)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
51
52
53
54
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, sötét gnóm (#132)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)

Üzenet küldése a karakternek