TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. júl. 11. 9h:10'
EZ A 516. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
517. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3676
|
DULMINA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ch'Rash. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 szöges páncélt (1 arany kikiáltási áron), 1 rézsisakot (1 arany kikiáltási áron), 1 kígyóbőr kesztyűt (1 arany kikiáltási áron), 1 bakkura csizmát (1 arany kikiáltási áron), 1 karbin plazmát (1 arany kikiáltási áron), 1 szöges bőrpajzsot (1 arany kikiáltási áron), 3 varkaudar csontot (3 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 vashegyű lándzsa (eladási ár: 19 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 2 bronzpenge (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 díszes rézpajzs (eladási ár: 11 arany), 3 mandibulapenge (eladási ár: 8 arany), 4 borostyán függő (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A 3. napon találkozol Bitang Barnabás sal. Ő Eskarina férje! Elenios főpapja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Krogan, a pusztító trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Egy őszapó repked körülötte. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+5 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+11 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-36 életerő.) Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz... Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+95 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]
* 3. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 377.]
* 5. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 372.]
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
v 96 74 58 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10050 TVP épült bele.)
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 362.]
be 709 138 19 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Ügyességed TF-elődött.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Ügyességed TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 357.]
[73,59] Még mindig a városban vagy.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Sendiel, a dalnok kal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített lant. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vas fejpántot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmazsin huhogó trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Halatir Maurlottal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves fülemüle síp van nála. Ő Kripta Gitta férje! Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar őslich trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [5 pontot használtál fel, van még 352.]
a 264 4848 1 |
átadod a 264. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
aa 1595 148 188 |
átadod az 1595. tárgyat a 148. tárgyat a 188. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 illatos rózsaszált Sendiel, a dalnok részére. Ok, sikeresen átadtál 15 mocsári penkét Sendiel, a dalnok részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mérg. ubuk dobónyilat Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
v 22 164 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc, 30 pirkit, 1 bőrpáncél. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
bb 152 153 56 |
beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 20 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 32 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 30 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 8 nyílvesszőt 8 aranyért, 1 bőrpáncélt 5 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [5 pontot használtál fel, van még 342.]
ve 2 15 |
megveszed a 2. tárgyat 15 |
Vásároltál 15 kaját. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 312.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 282.]
m 6 4 5 |
mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt mirg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg farkát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Varázserőd töltődik (+17 varázspont). 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg támad rád.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérgezett vasnyíl, egy bronzhegyű nyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. Kiváló munka volt (+17 varázspont). 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg támad rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 82 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 göcsörtös bunkó, egy varkaudar lándzsa, egy nyu-shuriken, egy szöges páncél, 3 mérg. ubuk tüske, egy kígyóbőr kesztyű és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 11 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Bitang Barnabás sal. Ő Eskarina férje! Elenios főpapja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Krogan, a pusztító trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó őszapó kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Továbbmész...) [107,99] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 60 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 szvó-ektoplazmát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Roxxonnal. Sheran személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy császári kesztyűt, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Daerk Faer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Továbbmész...) [106,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült szutykos remák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 184.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 244 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 181.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[105,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [104,102] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
(Továbbmész...) [103,103] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 164.]
m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[102,104] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő bal első lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 borostyán függőt. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [101,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
Találsz egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mutáns pók!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 magszim belet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 114.]
szk 365 |
keresed a 365. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
ek 215 5 |
t. energia kisütése: 215 5 |
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elő, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
h 235 30 |
használod a 235. tárgyat |
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 84.]
* 1. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 10 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 spirituszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 81.]
* 2. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 78.]
* 3. BP: |
elmormolod a 15. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 63.]
* 4. BP: |
elmormolod a 15. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 48.]
* 5. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 45.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 7, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a spagulár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 45 pontod maradt, ebből a következő körre 45 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni. |
KARAKTERLAP
Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 117. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.
Erő: |
27 (30) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
5/2 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
28 (34) |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
44 kg |
Ügyesség: |
30 (35) |
Védekezés: |
41 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
148/156 év |
Egészség: |
26 (27) |
Életpont: |
367/268 |
Jellem: |
semleges (+6) |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
31 (34) |
Varázspont: |
526/41 |
Pénz: |
1943 arany |
Kép. pont: |
3 |
Tudatpont: |
14/-4 |
Pszi pont: |
93/15 |
|
|
EFejl: |
24 |
Eddig összesen 1125 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8944 TP-t kaptál. Jelenleg 468957 TP-d van. A következő szinthez még 131043 TP szükséges. Trófeáid:
hadroszaurusz,
varkaudar íjász,
borzalmas varkaudar. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 8602 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
23 |
vágófegyverek: |
14 |
ütőfegyverek: |
3 |
lőfegyverek: |
4 |
dobófegyverek: |
24 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11 |
2. nyomkövetés: |
57 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
10 |
5. csapdakészítés: |
14 |
6. csapdaészlelés: |
3 |
7. gyógyítás: |
36 |
8. titkosírás: |
2 |
9. felderítés: |
7 |
10. szörnyidomítás: |
9 |
11. teológia: |
25 |
12. taumaturgia: |
28 |
13. szerencsejáték: |
3 |
14. versengés: |
16 |
15. zene: |
15 |
16. szörnyismeret: |
13 |
17. pszi: |
12 (+1) |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
9 |
20. bányászat: |
30 |
21. főzés: |
7 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz az 5803. karakternek |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
Pszinapszis (#974) |
energiatüskék (#29) |
>> |
gigaféreg lárva (#7037) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
oldás (#372) |
>> |
epokitféreg (#147) |
|
oldás (#372) |
>> |
szeppent rákfatty (#186) |
oldás (#372) |
>> |
50. szintű lényekre |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 1044. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely
(102,104) mély szakadék (#154), Tharr oltár, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(103,103) rőtmanó berzerker (#369), varkaudar fellegvár (#1821), Leah oltár, érclelőhely
(104,102) érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(105,101) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), 30. jellempróba, sörényes ubukok (#89), varkaudar (#64)
(106,100) szutykos remák (#191), patak, Elenios oltár
(107,98) élőholt mirg (#135), tündöklő szobor (#1587), Elenios oltár, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Bitang Barnabás (3735. kalandozó)
(107,99) szutykos remák (#191), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), Roxxon (3758. kalandozó), Daerk Faer (4261. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.