TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:58'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX
|
SZÜRKE KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]
* 2. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]
* 4. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]
* 5. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]
ee 26 171 272 |
eladod a 26. tárgyat a 171. tárgyat a 272. tárgyat |
Eladtál 10 gyenge mérget. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid kardot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 5 aranytűt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 361.]
a 1530 3554 1 |
átadod az 1530. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku futárcsizmát Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 356.]
tf 3 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
h 1133 |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 336.]
a 1133 3554 1 |
átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 331.]
h 1253 |
használod az 1253. tárgyat |
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 326.]
bb 2 55 |
beraksz a bankba a 2. tárgyat (55 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 55 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
m 2 2 4 |
mozogsz keletre, keletre, délre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,46] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [137,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették.
Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [137,47] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus támad rád.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél, egy göcsörtös bunkó, 2 mérg. ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 279.]
m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
[138,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Blobzan rinpócsével. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [139,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Xantorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 87, gyógyulás: 13, összesen: -74 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.]
Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [140,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy M.C. Silverhand hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (602. épület.). Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Orsival. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz Don Marquezzel. Ő Csillagpermet férje! Elenios felszentelt papja. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[52 pontot használtál fel, van még 227.]
be 602 |
bemész a 602. épületbe |
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 222.]
kb 37 5 |
kiveszel a bankból a 37. tárgyat (5 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 5 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
ftv 50 181 |
felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 181. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
v 22 188 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]
v 22 188 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]
be 68 |
bemész a 68. titkos labirintusba |
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 207.]
Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Egy gnóm szolgálót pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a gnóm szolgáló törékeny testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a gnóm szolgáló jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 115, gyógyulás: 15, összesen: -100 ÉP}
A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-14 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [40 pontot használtál fel, van még 167.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(136,46) 43. jellempróba, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(137,46) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (21178), barátság szent tüze (#484), #. jellempróba, Raia oltár
(137,47) ryuku légiós (47361), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, #. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(138,46) márványtorony (43175), álomvirág (5217395, belőle készíthető: #396), #. jellempróba, oltár, Blobzan rinpócse (#. kalandozó)
(139,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (35534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), #. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(140,45) fényűző villa (1513602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (3485534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Orsi (#. kalandozó), Don Marquez (#. kalandozó), gnóm szolgáló (#181)
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 157.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Továbbmész.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve DEF az IGAZ. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 152.]
v 21 15 |
elmormolod a 21. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 147.]
v 21 15 |
elmormolod a 21. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 142.]
* 1. BP: |
gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 141.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 138.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 3, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 480 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.
Erő: |
26 (33) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
177 cm |
IQ: |
37 (56) |
Támadás: |
28 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
89 kg |
Ügyesség: |
25 (27) |
Védekezés: |
33 |
Menekülés: |
35 % |
Életkor: |
6/6 év |
Egészség: |
25 (27) |
Életpont: |
337/283 |
Jellem: |
jó (331) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
35 (39) |
Varázspont: |
816/81 |
Pénz: |
1749 arany |
Kép. pont: |
17 |
Tudatpont: |
28/11 |
Pszi pont: |
141/115 |
|
|
EFejl: |
41 |
Eddig összesen 1671 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8114 TP-t kaptál. Jelenleg 957756 TP-d van. A következő szinthez még 42244 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
borzalmas varkaudar,
Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7059 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2 |
szúrófegyverek: |
27 |
vágófegyverek: |
12 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
25 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
9 |
2. nyomkövetés: |
57 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
4 |
5. csapdakészítés: |
15 |
6. csapdaészlelés: |
2 |
7. gyógyítás: |
2 |
8. titkosírás: |
5 |
9. felderítés: |
25 |
10. szörnyidomítás: |
2 |
11. teológia: |
40 |
12. taumaturgia: |
53 |
13. szerencsejáték: |
2 |
14. versengés: |
8 |
15. harcművészetek: |
1 |
16. zene: |
1 |
17. szörnyismeret: |
9 |
18. pszi: |
* 24 |
19. zárnyitás: |
1 |
20. vadászat: |
2 |
21. bányászat: |
17 |
22. főzés: |
9 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(94,53) fegyverbolt (1005590), vegyesbolt (5509593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (#. kalandozó), egy kobudera férfi, DEF az IGAZ (#. kalandozó)