Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 8. 9h:25' EZ A 638. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 639. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
szm 111 | megölöd a 111. szörnyet |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [110,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,81] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lajhárlord közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord jobb lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [113,81] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [115,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy nukleáris cickány. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [116,81] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
fog 78 220 | elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 301/129 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (25) | Varázspont: | 316/174 | Pénz: | 384 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/8 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 23 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -6.); tüske (#22) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 65 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 56 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 18 | 12. taumaturgia: | 21 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. harcművészetek: | 5 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 6 | 17. zárnyitás: | 7 | 18. vadászat: | 33 |
19. bányászat: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
Összsúly: 58.12 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | főnixtoll (#563) | 2 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
4 | sallank karom (#128) | 3 | víz (#27) |