Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 10. 9h:20' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 6 999 3 | elmormolod a 6. varázslatot |
t 61 | támadod a 61. szörnyet |
t 70 | támadod a 70. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 225 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 92 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 425 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [91,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [92,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [94,57] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kolompár Elvira egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk bal első lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a garokk jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
bb 445 1 | beraksz a bankba a 445. tárgyat (1 darabot) |
kb 157 30 | kiveszel a bankból a 157. tárgyat (30 darabot) |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
TELJES TRANSZFORMÁCIÓ (11. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Elérted minden alakváltó álmát, a legdédelgetettebb, legtitkosabb célt: monstantól képes vagy bármilyen, általad ismert szörny alakját felvenni. A "bármilyen" persze bizonyos korlátozások alá esik: ismerned kell, és tömege legfeljebb kétszer akkora lehet, mint a tied. A speciális képességeket is megkapod (pl. mérges csípés). Sajnos ezzel a módszerrel nem juthatsz pl. gyenge méreghez, surranó kígyóvá változva gyorsan belecsepegtetve a mérget egy edénybe, mert visszaváltozáskor a kinyert folyadék is visszaváltozik nyállá. Ez vonatkozik a többi speciális anyagra is. A teljes transzformációhoz az AV 11 <szörny száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Mivel szörnyalakban gyakorlatilag semmi értelmeset sem tudsz csinálni, ez a képesség igazándiból csak táborozás alatt hatékony. Tehát bármikor is adod ki az AV 11 parancsot, az csak az utolsó parancs után fog érvénybe lépni. A következő forduló elején automatikusan visszaváltozol. Mivel szörnyalakban az összes tárgyad is átváltozik, tested részévé válik, így táborozás közben nem tudnak meglopni. Ha valaki megtámad, a szörny minden képességét birtokolva harcolsz, kivéve az életpontjainak számát, az továbbra is a tied marad. Így pl. egy 120 életpontos vadász tatuként kellemes meglepetést okozhatsz barátaidnak. Vagy gondolj arra, hogy piromenyétként, a város közepén köpdösöd a járókelőket. Ha valaki megöl szörnyalakban, kimetszhet belőled szörnyalkatrészt, és te néhány óra múlva visszanyered alakodat - nem leszel halott, de nagyon gyenge leszel, és van rá esély, hogy ilyenkor az egészséged is csökken. Megjegyzés: varázsolni tudó és intelligens szörnyek alakját nem veheted fel. Mindenkivel, akivel találkozol a két forduló közt, harcolni is fogsz: mivel akivel nem találkoztál, az elbújt előled. A harcról azonban nem kapsz részletes leírást, csak a két fél által kiosztott sebzést tudod meg. Ezenkívül, amíg szörny vagy, a menekülés%-odat a program nem veszi figyelembe. Bár regenerálódhatsz szörny alakban (minden csata után, és ez nem kerül külön kijelzésre), életpontod nem emelkedhet így sem az átváltozáskori érték fölé. Foglyul ejteni nem tudnak. Labirintusban ezt a képességet nem tudod használni. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 12 (26) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 17 (23) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 15 (21) | Életpont: | 277/277 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 15 (34) | Varázspont: | 247/95 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Pszi pont: | 53/33 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 10 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); |
94,75 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 8 (+1) | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. gyógyítás: | 5 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 2 (+1) |
7. taumaturgia: | 2 | 8. pszi: | 7 (+1) | 9. vadászat: | 6 |
10. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
hegyi rák (#61) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (983,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, v 13, v 28, v 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvazár kesztyű (#445) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) | 1 | * | zafír erőöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
38 | * | nyu-shuriken (#157) | 1 | szögletes kő (#17) | 37 | ubuk tüske (#131) | ||
1 | * | vámpírtőr (#364) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 6 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 36 | kaja (#2) | ||
25 | krónika (#1725) | 1 | leviatán hólyag (#2182) | 5 | sáfránykő (#979) | |||
7 | varázskő (#305) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 189] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
17 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
10 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
5 | fémrúd (#104) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
53 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 14 | pirkit (#153) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 2 | ramit kő (#226) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 74.19 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 15 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | teknőcpajzs (#417) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fémrúd (#104) | |||
9 | kaja (#2) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 30 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | pirkit (#153) | 6 | ubuk tüske (#131) | 3 | uzbány csőr (#169) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | vízionár (#66) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
piromenyét (#99) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) | Tguarkhan (#212) | tormikus egér (#218) |
manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | dűnekukac (#357) | kérődző etra (#368) |
csontlepke (#746) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | tükör (#43) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | szöges bőrpajzs (#66) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | rákpáncél (#97) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | mandibulapenge (#125) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
grifftojás (#179) | vashegyű lándzsa (#182) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | fűszertartó (#210) |
dorony tüdő (#212) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | obszidián karkötő (#229) |
lánckesztyű (#230) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | templom (#256) | Tharr Keresztje (#287) |
varázskő (#305) | arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | varkaudar csizma (#317) |
vámpírtőr (#364) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | teknőcpajzs (#417) |
szent liget (#439) | kvazár kesztyű (#445) | barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | zafír védőgyűrű (#532) |
Chara-din monolitja (#534) | aurach fog (#657) | művészi porolit (#720) | sáfránykő (#979) | Jerome köpenye (#1527) |
tündöklő szobor (#1587) | aranyozott klipsz (#1623) | krónika (#1725) | örökkéval. éjköve (#2181) | leviatán hólyag (#2182) |
mind. ametisztje (#2207) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció |