Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 22. 8h:10' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4580 SZÁMLA : XXXX |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
kno 7 1 | képesség-növelés 7 |
ba 113 140 | nem támadod a 113. szörnyet a 140. szörnyet |
kf 87 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat |
kt 22 2 | elkészíted a 22. tárgyat (2 darabot) |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
jlk 1024 | jelszó kimondása 1024 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a massza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rézdarabot. 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [50,28] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bo-skorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bombagoly tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bombagoly jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bombagoly megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bombagoly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [52,28] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás patkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az óriás patkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [53,28] Dombos terepre érkeztél.
m 8 | mozogsz északra |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY) Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával. |
BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY) Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
BOMBAGOLY (79. SZÖRNY) Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
BUNKÓSBOT (9. TÁRGY) Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 16 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 140/140 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 114/52 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 25/7 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 2 (+1) |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 (+1) | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -); |
53,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1281 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 5 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 2 (+1) | 8. vadászat: | 3 | 9. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
félelem-járó (#56), vízionár (#66), süvítő rája (#113), acéldarázs (#140) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | ||
1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | fúvócső (#20) | |||
2 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
5 | mérgezett tüske (#23) | 3 | * | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | ||
1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 11 | rézgolyó (#343) | 1 | * | rövid íj (#107) | |
3 | tüske (#22) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | Beholder csapda (#2107) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 23 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 3 | leviatán hólyag (#2182) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 11 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 2 | fémrúd (#104) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 2 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 6 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 4 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) | |||
8 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 46.89 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 120% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
2 | fémrúd (#104) | 6 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | lapockacsont (#33) | 4 | madártoll (#112) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézdarab (#70) | |||
11 | rézgolyó (#343) | 3 | spiritusz (#170) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | technokolin (#50) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | pókvadász (#59) | kőevő (#62) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mélységi grittang (#103) | süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | massza (#217) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | csontkés (#11) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
rézsisak (#72) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | fekete gyöngy (#99) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | szent jogar (#150) | vaskohó (#155) |
nyu-shuriken (#157) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) |
mínosz-kúp (#178) | orgyilkos tőr (#225) | lajhár csont (#236) | aranytű (#272) | rézgolyó (#343) |
súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | Chara-din monolitja (#534) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | sáfránykő (#979) |
malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |