Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 18. 9h:00' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kt 45 | elkészíted a 45. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak rőtmanó trófeát, és kinyersz egy alkalmas evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [35,12] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [37,12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a Valhalla-hegység nyugati lejtői. A legendák szerint a hegy tetején trónolnak az istenek, és osztják parancsaikat az alattvalóknak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőevő közeledik. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőevő testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kőevő megüti a bal válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [80 pontot használtál fel, van még 0.]
m 2 | mozogsz keletre |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY) Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni. |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 17 | Szint: | 6 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 106/78 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 7 |
lőfegyverek: | 3 |
37,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. törpe házikó (532): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 2 | csontkés (#11) | 1 | * | csontszurony (#12) | ||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | parittya (#18) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
20 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 8 korty víz (#27), fér még: 32] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | királygyík bőr (#44) | 6 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rézdarab (#70) | 10 | smirglilevél (#29) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
14 | varányszem (#30) |
Összsúly: 41.39 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | királygyík bőr (#44) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | varányszem (#30) |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | |
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) |
evaporőr (#69) | gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
kaffogó hebrencs (#88) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) |
vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) |
fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
kis vaskulcs (#40) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
antilopbőr (#48) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) |
ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | fekete gyöngy (#99) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | oltár (#146) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |