Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 19. 15h:01' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1638 SZÁMLA : XXXX |
d 43 2 | eldobod a 43. tárgyat (2 darabot) |
d 116 1 | eldobod a 116. tárgyat (1 darabot) |
d 24 1 | eldobod a 24. tárgyat (1 darabot) |
d 16 1 | eldobod a 16. tárgyat (1 darabot) |
d 44 1 | eldobod a 44. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tigroszlán bal hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a tigroszlán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a csontlepke nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a kaszabolósáska, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [38,32] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő woor-antilop mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal többször eltalálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [38,31] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő csontlepke nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csontlepke jobb szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 5 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
d 48 1 | eldobod a 48. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a rambó bogár jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [38,29] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak mélységi grittang trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sörényes ubuk trófeát. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [40,27] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [40,26] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal többször eltalálod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 40 pontért |
h 144 | használod a 144. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY) A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért. |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 11 (13) | Szint: | 8 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 119/67 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 48 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
40,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
manaelementál (#290) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 9, 20. |
Összsúly: 32.33 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
2 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
7 | ubuk tüske (#131) |
37 | 38 | 39 | 40 | 41 | |
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | sakál (#28) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
evaporőr (#69) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | színes dözmöng (#78) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | sörényes ubuk (#89) |
szintszívó (#96) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) |
trappoló dinymák (#118) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | élőholt mágus (#175) | vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) |
láplidérc (#352) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | Quirov (#975) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) |
olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
vasérc (#152) | vaskohó (#155) | nekrofun (#173) | aranygyűrű (#193) | dobóháló (#221) |
lajhár csont (#236) | bumeráng (#249) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | sörsátor (#486) |
rőtmanó kacagány (#714) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | fűszerkeverék (#1170) | malom (#1204) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |