Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 26. 15h:03' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével kilukasztod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a móleon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kaszabolósáska jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 79 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
al 69 124 116 | áldozol: a 69. tárgyat a 124. tárgyat a 116. tárgyat |
m 7 2 2 | mozogsz északnyugatra, keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a fabontó szójer testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével végigvagdosod a fabontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a fabontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megvágod a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az élőholt mirg testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Obszidián pengével megkarcolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével néhányszor megcsapod az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [54,7] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy pókvadász. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a pókvadász testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével párszor kilyukasztod a pókvadász testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a fabontó szójer bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvágod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [55,7] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy királygyík. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével alaposan megvágod a királygyík bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. Obszidián pengével végigvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY) Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 115/57 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 53 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
55,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 13 (+1) | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 170, 171. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 2 (limit: 955), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 21 | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | ||
>1 | kőkés (#6) | 1 | * | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | |
1 | szöges bunkó (#8) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
17 | krónika (#1725) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | + | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | |||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 12 | drótszőr (#37) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 36.18 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | óndarab (#85) | 1 | virág szimbólum (#143) |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | |
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
sakál (#28) | sünmedve (#33) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | csontváz (#48) |
technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | vízionár (#66) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) |
tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | mélységi grittang (#103) | tetemember (#123) | útonálló (#130) | élőholt mirg (#135) |
szőrlajhár (#141) | autentikus vámpír (#154) | quwarg szabotőr (#301) | láplidérc (#352) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | arany (#50) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szárnyas hernyó (#69) |
rézsisak (#72) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bakkura bőr (#95) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nekrofun (#173) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | tatu ködmön (#255) | sörsátor (#486) |
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | krónika (#1725) |
obszidián penge (#2082) | halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |