Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 28. 12h:50' EZ A 2. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
kt 6 2 | elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot) |
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
t 12 14 16 | támadod a 12. szörnyet a 14. szörnyet a 16. szörnyet |
Meglengetve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
e 26 | élelemszerzés 26 pontért |
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
Megmarkolva a botot ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bottal megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sakál. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan a másikra ugrasz. Bottal megcsapod a sakál bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sakál beleharap a kezedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a sakál fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sakál a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 8.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következő körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikőtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 125 pontot. A következő körben tehát 133 pontot költhetsz el.
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
VARÁNYSZEM (30. TÁRGY) Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod. |
MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY) Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne). |
SAKÁL (28. SZÖRNY) A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését. |
Erő: | 14 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 102 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 65/32 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 2 |
9,52 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lebegő gomba (#39) (csak egyszer), szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), rambó bogár (#14) (csak egyszer) |
HŐSTETTEID |
Összsúly: 5.44 kg | Megterheltség: 14% |
Még 145 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | kőkés (#6) | 2 | varányszem (#30) |