TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2019. júl. 16. 2h:14'
EZ A 9. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
10. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2795
|
SHARIN ALDOR KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [11,-7] koordinátán.
A táborozás 6. napján összeakadsz Sharin Eltonnal. Kíséretét alkotja egy Tguarkhan varázsló. Elenios kántora. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit páncélt, egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy domináns morf trófea, egy ősdentor trófea és egy változatos morf trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
Sharin Elton, amikor összefutottatok, adott neked egy mandibulakaszát, egy vadászkést, egy kőkalapácsot, egy bumerángot, egy kvatáns pajzsot, egy elit csatavértet, egy Jerome köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy smaragd védőgyűrűt és 5 uzbány csőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
p 64 |
használod a 64. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 127 1 |
kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe |
A jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 223 |
kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 1829 2 |
kézbeveszed/felveszed az 1829. tárgyat a bal kezedbe |
A bal kezedbe veszed a kvatáns pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 249 |
kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 295 |
kézbeveszed/felveszed a 295. tárgyat |
Magadra öltöd az elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 317 |
kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
kf 1264 3 |
kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat (őrzöd) |
Nagyon őrzöd a vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
[10,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontlepke. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 132.]
kt 69 1 |
elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]
m 4 4 5 |
mozogsz délre, délre, délnyugatra |
[10,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy gátvakond. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Látsz egy álomvirágot. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [10,-5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy sünmedve közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [9,-4] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy gorombilla közeledik feléd! {támadása: 4.} Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Felfedeztél egy elf kósza házát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. [27 pontot használtál fel, van még 105.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[8,-3] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy csontlepke közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [7,-2] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Pikoló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy trikornis közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
(Továbbmész...) [6,-1] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy trikornis közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 48.]
[6,0] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy technokolin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
[9 pontot használtál fel, van még 39.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 9 |
élelemszerzés 9 pontért |
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-2 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 120 pontot. A következő körben tehát 150 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Sharin Aldor, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 2. fordulód.
Erő: |
14 |
Szint: |
2 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
163 cm |
IQ: |
18 |
Támadás: |
1 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
60 kg |
Ügyesség: |
12 |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
12 |
Életpont: |
65/62 |
Jellem: |
semleges (+15) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
17 (19) |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
1000 arany |
Kép. pont: |
0 |
|
|
Pszi pont: |
9/3 |
|
|
|
|
Eddig összesen 0 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban
0 TP-t kaptál. Jelenleg
30 TP-d van. A következő szinthez még
70 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
113,95 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 196 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
1 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. mászás: |
1 |
4. csapdakészítés: |
1 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
1 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. szörnyidomítás: |
1 |
10. szerencsejáték: |
1 |
11. versengés: |
1 |
12. harcművészetek: |
1 |
13. zene: |
1 |
14. szörnyismeret: |
1 |
15. pszi: |
1 |
16. zárnyitás: |
1 |
17. vadászat: |
1 |
18. vitalitás: |
1 |
19. bányászat: |
1 |
20. testépítés: |
1 |
21. főzés: |
1 |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK |
pszi-ernyő (#64) |
|
|
|
Összsúly: 21.63 kg |
Megterheltség: 56% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
-8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
(6,-1) trikornis (#104)
(6,0) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), technokolin (#50)
(7,-2) Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), trikornis (#104)
(8,-3) oltár, csontlepke (#746)
(9,-4) gorombilla (#38), elf kósza háza (#681), egy ismeretlen isten rúnaköve
(10,-7) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), csontlepke (#746)
(10,-6) gátvakond (#57), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(10,-5) sünmedve (#33), oltár, 47. jellempróba