1. forduló, 3. forduló, McSivaat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 30. 15h:54'
EZ A 1931. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
1932. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2569
ingyenf: 12

MCSIVAAT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 15 gyíkfüvet (150 arany), 3 galachmitot (155 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.A játékvezető átadott Neked 4 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 4 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 40 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 4 kreiton esszenciát.
Atrix, amikor összefutottatok, adott neked 2 varányszemet, egy arany papi karkötőt, 5 ében dobónyilat, 15 álomport, 9 púderkövet, 4 pszi követ, 4 zöld üveget és 8 aranyló ugarhéjat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.)

* 1. KP: h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 174.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 179.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

flh 1 249 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

h 1945 használod az 1945. tárgyat
Megiszod a célzóvizet (+10 támadás lő- és dobófegyverrel kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 209.]

mak 1 1 10 makró 1 1 10
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

h 201 (makró mentése:) használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 1269 1 elkészíted az 1269. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad távcső, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kaleidoszkópot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 2110 1 elkészíted a 2110. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 Beholder kitűzőt. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

t 145 támadod a 145. szörnyet
FT 145 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy pattanóböde! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 4 kaktusztüskét. Kimetszel magadnak egy megfelelő pattanóböde trófeát. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}


t 115 támadod a 115. szörnyet
FT 115 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaját. Kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}


mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 205.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +11 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 185.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-58 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 180.]

h 892 500 0 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 52 esszenciát (+520 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]

fno 1 5 0 fejl. pont elköltés 1 5
Elköltesz 500 fejlesztés pontot a sebzés bónusz képesség növelésére. (+5 sebzés minden támadásodra.) [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 1 0 mozogsz északkeletre, északkeletre
[116,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 kaját. Magadhoz veszel egy tekintélyes alpesi tehén trófeát. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 ubuk tüskét. Magad mögé lököd a pitiáner alpesi tehén trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sörényes ubuk trófeát. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Chara-din hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 160.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 159.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 155.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 160.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +64 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-57 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 155.]

h 892 500 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

fno 1 5 0 fejl. pont elköltés 1 5
Egy képességre csak akkor költhetsz 5 pontnál többet, ha legalább 7 képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 1 1 0 mozogsz északkeletre, északkeletre
[118,81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 sullár hólyagot. Messze hajítod a vacak kis sörényes ubuk trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sullár trófeát. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 ubuk tüskét. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +19% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [119,80] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Dornodon nevét! (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 135.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 134.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 130.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +75 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-68 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 130.]

h 892 500 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

fno 1 5 0 fejl. pont elköltés 1 5
Egy képességre csak akkor költhetsz 5 pontnál többet, ha legalább 7 képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 1 0 mozogsz északkeletre, északkeletre
[120,79] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül".
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 gromak bőrt. Elhajítod a vacak sullár trófeát, és kinyersz egy alkalmas tüskés harci gromak trófeát. 1 385 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner törpemammut trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ragyás burástya trófeát. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [121,78] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 sullár hólyagot. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. Mosolyogva kidobod a nevetséges ragyás burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy nukleáris cickány trófeát. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 110.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 109.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 105.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +73 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-59 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 105.]

h 892 500 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

fno 1 5 0 fejl. pont elköltés 1 5
Egy képességre csak akkor költhetsz 5 pontnál többet, ha legalább 7 képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 1 0 mozogsz északkeletre, északkeletre
[122,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 7 ubuk tüskét. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [123,76] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. {max. életpontja: 100-111.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 85.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 84.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 80.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +74 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-62 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 80.]

h 892 500 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

fno 1 5 0 fejl. pont elköltés 1 5
Egy képességre csak akkor költhetsz 5 pontnál többet, ha legalább 7 képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

m 1 1 0 mozogsz északkeletre, északkeletre
[124,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rákölteni.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány bal hátsó lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 70.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) (Önanalízis: +1% vadászat.) Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +18% nyomkövetés.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 69.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 65.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+6 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [30 pontot használtál fel, van még 35.]

gy 5 gyógyítás 5 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 18, 25.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következő körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikőtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 125 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben:
"Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!"
Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

KARAKTERLAP

McSivaat, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Ez a 2. fordulód.

Erő: 11 (27) Szint: 11 Merészség: 10/5 Magasság: 170 cm
IQ: 15 (45) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 15 (29) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 (26) Életpont: 406/345 Jellem: semleges Tul. pont: 14
Szerencse: 17 (38) Varázspont: 221/61 Pénz: 0 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 18/18
Eddig összesen 37 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 031 TP-t kaptál. Jelenleg 23 460 TP-d van. A következő szinthez még 1 540 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, nukleáris cickány, tüskés harci gromak. A 2. fordulódban 3473486 arany került a bankszámládra. 3473486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 (+1) dobófegyverek: 8 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); ében dobónyíl (#849) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 124

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. gyógyítás: 1
4. taumaturgia: 2 5. pszi: 2 (+2) 6. vadászat: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
1. sebzés bónusz: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
tüskés harci gromak (#156), vadászkutya (#143), sullár (#101)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ISMERT LABIRINTUSOK
170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

HŐSTETTEID
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969.
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352.
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093.
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 892 500, fno 1 5, m 1 1, e 1, h 201.

Összsúly: 78.47 kg Megterheltség: 41%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 beholderfej medál (#1209) 1 célzóvíz (#1945) 12 gyíkfű (#201)
5 gyógykenőcs (#313) 5 pszi kő (#248) 16 sáfránypor (#211)
4 víz (#27) 52 kreiton esszencia (#892)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 Beholder kitűző (#2110) 1 gromak bőr (#268)
29 kaja (#2) 13 kaktusztüske (#114) 6 pirkit (#153)
2 sullár hólyag (#168) 1 tankány karom (#237) 18 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
(115,84) pattanóböde (#145), törpemammut (#115)
(116,83) alpesi tehén (#91), Leah rúnaköve, oltár, szopógödör (#177), sörényes ubuk (#89)
(117,82) törpemammut (#115), oltár, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pattanóböde (#145)
(118,81) sullár (#101), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, sörényes ubuk (#89)
(119,80) Dornodon rúnaköve, oltár, törpemammut (#115), pattanóböde (#145)
(120,79) tüskés harci gromak (#156), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111)
(121,78) sullár (#101), gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, nukleáris cickányok (#155)
(122,77) 49. jellempróba, sörényes ubuk (#89), törpemammut (#115)
(123,76) nukleáris cickány (#155), oltár, 29. jellempróba, pattanóböde (#145)
(124,75) 22. jellempróba, oltár, karmos tankány (#137), nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek