Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 3. 9h:10' EZ A 964. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 965. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
kf 22 | kézbeveszed/felveszed a 22. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 137 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 137. tárggyal |
flh 12 108 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 108. tárggyal |
kt 447 | elkészíted a 447. tárgyat |
v 192 | elmormolod a 192. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
jlk 2672 | jelszó kimondása 2672 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-9 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a massza szőrös fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza jobb hátsó lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a massza pikkelyes combját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A massza farkával halálos csapást mér a fejedre! (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A massza átdöfi a torkodat fegyverével. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza csőrét tövig a torkodba vájja. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a drakolich testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a zoloboo sámán bal karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
156 | 157 | 158 | 159 | |
35 | |
|
|
|
36 | |
|
|
|
37 | |
|
|
|
38 | |
|
|
|
39 | |
|
|
|
[173,51] Fák, mindenütt csak fák.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a pordémon testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pordémon jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a kronokukac jobb vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [174,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Látsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy manifesztátor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő csapat q. rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a q. rohamosztagos nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [175,51] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a zombi mester a jobb oldaladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester jobb karját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 37 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [178,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
usz 50 | úszol 5 pontért |
kt 313 3 | elkészíted a 313. tárgyat (3 darabot) |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
HITBÉLI MENTOR (523. TUDATI KÉPESSÉG) Mondják a teológusok, hogy a kalandozó papok hite nem ugyanott gyökeredzik, mint az egyház egyéb papjaié. Azt állítják, hogy a kalandozók merő számításból, és haszonlesésből követik csupán isteneiket, és valódi hit nem él a szívükben. Mi sem bizonyítja ezt jobban - az egyházfők véleménye szerint - mint, hogy nem fordítanak elég figyelmet hittársaik segítésére, és támogatására. Konklúzióként azt állapították meg ezek a jeles egyházfők, hogy a kalandozók nem is igazi papok. Persze jól tudjuk, hogy mindez nem igaz, hiszen minden pap, légyen az kalandozó, vagy hitbuzgó egyházfi, ugyanúgy képes a tanításra. Ha felveszed a hitbéli mentor titulust, ezt be is bizonyíthatod. Mostantól, ha egy másik pappal találkozol, mindig teológiai vitát fogsz kezdeményezni, amely jó esetben egyikőtök épülésével (és nem a halálával) végződik majd. [Ha egy másik kalandozóval barátságos beszélgetésbe bonyolódsz - akár tudati portya alkalmával is -, időt szakítasz majd egy kis teológiai eszmecserére is. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be, de a mentor csak akkor lép működésbe, ha mindketten követői vagytok valamely istennek. Ekkor teológiában jártasabb pap tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ha mindketten birtokoljátok az ősteológia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a teológia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. (Ha csak egyikőtök, vagy egyikőtök sem birtokolja a teológia szakértelmet, akkor a hitbéli mentor természetesen hatástalan marad.) Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mentor - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mentor szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mentor és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe.] |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
MAMMUT ZOMBI (654. SZÖRNY) A mammut zombi sokban hasonlít egy élő mammuthoz: hosszúkás fejét két hosszú és görbe agyar keretezi, elefánt méretű testét pedig négy tömzsi láb hordozza. Állítólag a jég létsíkjának fagyurai hadseregeiket mammuthátra ültették, hogy ezzel is különleges előnyöket kovácsolhassanak a társadalom többi uralkodója elleni harcban... Persze ezek csak feltevések, hiszen a jég síkja eddig nem került közvetlen kontaktusba Ghalla kalandozók által lakott területeivel, így a történelméről is csupán homályos feltevések vannak. Mindenesetre a mammutok életükben tényleg tökéletesek hátasállatnak, halálukkal és újra animálásukkal azonban ez a tulajdonság hamar elenyészik, mert olyan vérben forgó szemű fenevadakká válnak, melyeket nem hogy megzabolázni, de legyőzni sem egy egyszerű feladat. |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY) A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 25 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 29 (33) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 326/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 28 (37) | Varázspont: | 605/0 | Pénz: | 28 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 23/8 | Pszi pont: | 167/52 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/14 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 10/40 (+13%) |
vágófegyverek: | *25/101 (+10%) | ütőfegyverek: | 12/58 | lőfegyverek: | 22/56 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/42 |
Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << varkaudar szablya (#516) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
178,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 178 |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/20 (+96%) | 2. nyomkövetés: | 46/67 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 9/55 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 20/50 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/64 |
7. gyógyítás: | 18/93 (+148%) | 8. titkosírás: | 5/79 (+12%) | 9. felderítés: | 24/1 |
10. szörnyidomítás: | 16/32 | 11. teológia: | 28/46 (+14%) | 12. taumaturgia: | 29/16 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 2/51 | 14. versengés: | 11/16 (+9%) | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/94 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *23/100 (+16%) |
19. zárnyitás: | 3/47 (+7%) | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 22/17 |
22. úszás: | 16/18 | 23. főzés: | 7/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
állatvédelem (#192) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agybénítás (#114), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
izomernyesztés (#33) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 3 (limit: 840), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 300. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | spiritusz (#170) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | ugh méreg (#166) | 23 | víz (#27) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|