Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 17. 9h:09' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: nov. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 5. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
tv 91 | támadó/véd. varázslat a 91. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal megvagdalod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős nyakát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [111,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A napfényes Rin völgyben sétálsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal felnyitod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [112,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 37 szúró, 17 vágó, 37 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vaskarddal megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
fu 5 | udvarolsz az 5. fajúaknak |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [114,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [115,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. {támadása: 22.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 81, gyógyulás: 19, összesen: -62 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az aurapollátor jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal felnyitod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Elhajítod a vacak áeratikus hasnyák trófeát, és kiszedsz egy aurapollátor trófeát. 1 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [115,64] Még mindig bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
ef 10 514 | energia fejlesztése 10 |
szk 22 99 173 | keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet a 173. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/7 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 37 (39) | Támadás: | 20 (22) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (27) | Védekezés: | 29 (33) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 293/222 | Jellem: | jó (423) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 403/257 | Pénz: | 1168 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 32/7 | Pszi pont: | 88/36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/1 | szúrófegyverek: | 23/18 (+1%) | vágófegyverek: | 23/93 (+4%) |
ütőfegyverek: | 18/32 (+11%) | lőfegyverek: | 20/23 | dobófegyverek: | 7/90 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
115,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/55 | 2. nyomkövetés: | 52/85 (+41%) | 3. mászás: | 12/15 |
4. csapdakészítés: | 15/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/0 | 6. gyógyítás: | 21/24 |
7. titkosírás: | 12/37 (+5%) | 8. felderítés: | 8/46 | 9. szörnyidomítás: | 7/75 (+9%) |
10. teológia: | 14/73 (+6%) | 11. taumaturgia: | 24/88 (+4%) | 12. versengés: | 7/4 |
13. zene: | 12/20 | 14. szörnyismeret: | 33/52 (+33%) | 15. pszi: | 12/18 (+11%) |
16. zárnyitás: | 6/33 | 17. vadászat: | 18/38 | 18. bányászat: | 31/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 26 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 417 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 57.76 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 7 | varázskő (#305) |
108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|