198. forduló, 200. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 14. 9h:15'
EZ A 217. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
218. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,51] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 15 csillezsályalevél (eladási ár: 1400 arany, ebből a kezelési költség: 140 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 255 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 343.]

ef 6 energia fejlesztése 6
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] IQ-d TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 283.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 273.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[131,50] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Qulli Brann orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [132,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy adószedő. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 255.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Földanyától ingyen kapod, szekér elé nem foghatod,
Messzire tud téged vinni, s nem kér tőled soha enni.
[5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csillezsályalevél. [-7 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[132,48] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [132,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku futárbérenc. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. 1173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [132,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ran'Amart Morgurth hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy térkaput. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardszárnyú pocok. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy angyalok gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Felszerelését egy varkaudar böllér trófea, egy elemi pulzátor trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy tangi óriásféreg a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios eljövendő papja. Egy Eldereth kristályt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy réztornyot, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy goldugar! Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
[27 pontot használtál fel, van még 218.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [530 tapasztalati pontot kaptál. (+4 mágiapont.)]
- Úgy látom az előző könnyű küldetés volt. Mit szólsz ehhez: egy futárt akarunk felszerelni, neki kellene felszerelés, úgymint bőrpáncél, bőrpajzs, bőrsisak, smaragd védőgyűrű és egy kőhegyű lándzsa. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[133,46] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ebor lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [134,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [135,46] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [37 pontot használtál fel, van még 176.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 136.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 116.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 96.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 66.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [+6% teo] [10 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-22 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 24, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 2 kaját nyel le a nektoraf. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 36 (43) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 27 (29) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 426/354 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 6
Szerencse: 26 (34) Varázspont: 532/27 Pénz: 4478 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 30/14 EFejl: 17
Eddig összesen 1233 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 883 TP-t kaptál. Jelenleg 656 202 TP-d van. A következő szinthez még 143 798 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar. A 175. fordulódban 2654 arany került a bankszámládra. 2786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/30 (+18%) ökölvívás: 12/57 (+3%) szúrófegyverek: 24/43 (+2%)
vágófegyverek: 15/14 (+3%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 23/79

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
135,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/51 2. nyomkövetés: 23/13 (+22%) 3. mászás: 11/93
4. csapdakészítés: 26/75 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 30/59
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 8/54 (+6%) 9. szörnyidomítás: 7/9
10. teológia: 15/26 (+9%) 11. taumaturgia: 28/60 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 10/17 (+7%) 14. harcművészetek: 8/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 19/80 (+18%) 17. pszi: 3/18 (+11%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 27/30 21. úszás: 12/27 (+20%)
22. főzés: 7/88 (+12%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1817 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 1 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 6 álompor (#396) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 elkarog szőr (#665) 14 kaja (#2) 1 moa üveggömb (#383)
3 polip szívóka (#391) 2 vasérc (#152) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136
45
46
47
48
49
50
51
52
(131,50) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. többszemélyes kaland, 33. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452), kardszárnyú pocok (#152), egy szemű férfi, egy szemű férfi
(132,47) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, trikornisok (#104), ryuku futárbérenc (#765)
(132,48) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(132,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, törpemammut (#115)
(133,46) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Tharr oltár
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve
(135,46) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192)

Üzenet küldése a karakternek