198. forduló, 200. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 4. 12h:12'
EZ A 515. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
516. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás 1. napján összefutsz Authoricusszal. Egy alligátorbőr cipőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy királyi koronát, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Kronga hadúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mákrózsa virágot hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Sendiel, a dalnok arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 24 ugh mérget (24 arany kikiáltási áron), 36 ugh mérget (36 arany kikiáltási áron), 10 rézdarabot (10 arany kikiáltási áron), 4 magszim belet (4 arany kikiáltási áron), 5 csillezsályalevelet (500 arany kikiáltási áron), 3 téfea-agyat (3 arany kikiáltási áron), 1 szöges bőrpajzsot (1 arany kikiáltási áron), 1 karbin plazmát (1 arany kikiáltási áron), 10 mákrózsa virágot (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mákrózsa virágot hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Sendiel, a dalnok arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+11 tvp ). Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+191 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 97 19 megveszed a 97. tárgyat 19
Vásároltál 19 rákpáncélt. 152 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 298 2 megveszed a 298. tárgyat 2
Vásároltál 2 arx formázó mintát. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 299 2 megveszed a 299. tárgyat 2
Vásároltál 2 bev formázó mintát. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 210 20 megveszed a 210. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 fűszertartót. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 331 20 megveszed a 331. tárgyat 20
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 mutáns csontot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[96,108] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 372 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Találkozol Kaszás Lokival. Dornodon püspöke. Egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar che-pap trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mr. ?. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[16 pontot használtál fel, van még 323.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Varázserőd töltődik (+17 varázspont). 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vörös rakolits testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 82 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 68 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő. Kiváló munka volt (+13 varázspont). 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tüskepajzs védelmez.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 238.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 218.]

m 6 1 3 mozogsz nyugatra, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+12 varázspont). 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük bemutatót. A zsonglőrködés sosem volt az erősséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt időt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja, megszámolja a labdákat, majd a földön heverő társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba közben. 442 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy varkaudar falut. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs szőrös torát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Cras Lorg vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sérült varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 165.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy rézsisak, egy díszes rézpajzs, egy bronzpenge és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy tolmokov-koktél, 2 bronzhegyű nyíl, egy vashegyű lándzsa, 2 bronzhegyű lándzsa, egy bronzpenge, 2 nyílvessző és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 115.]

m 3 5 7 mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra
[103,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy varkaudar mágus. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 5 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,103] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz néhány eldobott tárgyat: 16 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [101,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy királyi őrsáncot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hayamu Oyabura irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a piromenyét bal hátsó lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy kopasz, félszemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Delejes Kazimír. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[27 pontot használtál fel, van még 88.]

kb 1113 179 2 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (179 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 varkaudar csontot. Kiveszel a bank széfjéből 5 grifftojást. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

kt 1141 2 elkészíted az 1141. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 hűségérmét. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,101) vaskohó (#155), Raia oltár, olvasztókemence (#86), 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(101,100) vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), oltár, 27. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, korinthai amőba (#420), érclelőhely, khór darázs (#348)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), Delejes Kazimír (3231. kalandozó)
(102,101) varkaudar falu (#1109), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), varkaudar behemót (#189), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(103,102) művészi porolit (#720), Leah oltár, varkaudar mágus (#128)

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Észreveszel egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

fa 179 1400 7 feladod a 179. tárgyat az 1400. kalandozónak (7 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Oroszlánszív részére szánod. Átadsz 7 grifftojást. Ennek elküldése 33 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 65.]

m 8 mozogsz északra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Sendiel, a dalnok kal . Felszerelésében egy lant található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vas fejpántot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmazsin huhogó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [9 pontot használtál fel, van még 56.]

a 101 4848 22 átadod a 101. tárgyat a 4848. kalandozónak (22 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 22 tintát Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 150 4848 1 átadod a 150. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 1264 4848 1 átadod az 1264. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vadászkést Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 1135 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 10 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 10 spiritusz. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 19, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.

BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 111. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 19 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 147/154 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 359/274 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (34) Varázspont: 498/48 Pénz: 2163 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 84/25 EFejl: 24
Eddig összesen 1084 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15236 TP-t kaptál. Jelenleg 446433 TP-d van. A következő szinthez még 3567 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 5532 arany került a bankszámládra. 5974 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 56 3. lopás: 1
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 7 (+1)
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 25 (+1) 12. taumaturgia: 28 (+1)
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 14 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 13 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 30 21. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz az 5803. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (teljesítve)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37) 2 grifftojás (#179) 4 kaja (#2)
1 szent jogar (#150) 22 tinta (#101) 1 vadászkés (#1264)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
584 arany (#50) 2 arx formázó minta (#298) 2 bev formázó minta (#299)
2 borostyán függő (#162) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 bronzpenge (#126) 1 darázsszárny (#652) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 fáklya (#36) 1 fűszertartó (#210) 2 hűségérme (#1141)
1 kavadu iszák (#25) 6 madártoll (#112) 18 mákrózsa virág (#56)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mocsári penke (#148) 5 mutáns csont (#331)
2 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
2 rakolits por (#669) 19 rákpáncél (#97) 1 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 13 spiritusz (#170) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek