198. forduló, 200. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 25. 9h:06'
EZ A 200. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
201. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,55] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz Kythornnal. Egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy lajstrom medált, egy láncinget és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy óriás szőröspók trófea, egy vadász quwarg trófea és egy Vérmes Amazon trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy csábmosoly varázslat! Karizmatikusabbá váltál. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ef 3 528 energia fejlesztése 3
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[93,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy csodák kútja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy törpe kovács trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. (Csábmosoly.) Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Authoricus vigyorog kajánul. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 325.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 5 14 18 mozogsz 5 14 18
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 59 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-30 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [66 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 23 38 47 mozogsz 23 38 47
Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy miksziszi húsgólem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem rotható testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a miksziszi húsgólem bal lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A miksziszi húsgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált szutykos remák trófeát, és kiszedsz egy miksziszi húsgólem trófeát. 1 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [38. PONT.] Hirtelen egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[66 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 34 16 1 mozogsz 34 16 1
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 120.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 174 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 7, 2.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (58). Ez a 199. fordulód.

Erő: 56 (67) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 572/506 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 213/1 Pénz: 1837 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/3 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1386 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 208 TP-t kaptál. Jelenleg 426 844 TP-d van. A következő szinthez még 23 156 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, élőholt quwarg, miksziszi húsgólem. A 193. fordulódban 7222 arany került a bankszámládra. 7330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/68 (+3%) szúrófegyverek: 17/63 (+2%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 20/58 (+18%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,58 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 (+14%) 2. nyomkövetés: 30/20 (+12%) 3. mászás: 5/18
4. csapdakészítés: 14/82 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/97 (+35%) 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 5/24
10. taumaturgia: 18/61 (+7%) 11. harcművészetek: 23/0 12. zene: 16/59 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. pszi: 1/74 15. zárnyitás: 1/63
16. vadászat: 10/66 17. bányászat: 11/85 18. testépítés: 56/50 (+29%)
19. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 667 TU szükséges.)
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 116 TU. szükséges még: 14 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 méregfog (#1553)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
5 bot (#4) 2 bunkó (#5) 2 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 61 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ubuk dobónyíl (#138)
5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
2 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 törpe bakancs (#475)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 nap szimbólum (#141)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 * törpe védőgyűrű (#1104) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 41]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 111 csepp ugh méreg (#166), fér még: 81]
6 vizestömlő (#3) [bennük 61 korty víz (#27), fér még: 59]
4 zöld üveg (#82) [bennük 31 csepp ragasztó (#83), fér még: 49]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76)
7 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 5 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 198 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
45 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 6 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 márványkulcs (#245) 2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 8 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 20 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
4 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 45 álompor (#396)
6 amniosz (#203) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 12 bordacsont (#16)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652)
12 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37)
16 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 18 evaporőr háj (#105)
31 fabontó (#106) 10 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 fülemüle agyar (#267) 2 grákóbőr (#41) 8 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 2 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135)
2 halcsont (#390) 7 hebrencs állkapocs (#130) 14 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
1 kobudera csont (#705) 8 lajhár csont (#236) 7 liumbe hajtás (#655)
109 madártoll (#112) 9 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 9 natharion opál (#747) 13 nektoraf faggyú (#667)
12 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 41 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
4 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29)
4 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198) 6 vadász tatu bőr (#15)
5 varányszem (#30) 49 varkaudar csont (#1113) 23 vasérc (#152)
22 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 281.09 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 kaja (#2) 2 sullár hólyag (#168)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 2 pirkit (#153)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
54
55
56
57
58
59
(93,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 23. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102), egy kobudera férfi
(93,57) nukleáris cickány (#155), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128), tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek