Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:08' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4796 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 27. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot a 71. varázslatot |
hu 64 117 158 | hulladék: 64 117 158 |
hu 180 104 267 | hulladék: 180 104 267 |
kf 1263 | kézbeveszed/felveszed az 1263. tárgyat |
a 415 4295 | átadod a 415. tárgyat a 4295. kalandozónak |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 8 4 | mozogsz délre, északra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 165 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner qwarg rohamosztagos trófeát, és kinyersz egy alkalmas pszi őselementál trófeát. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 209, gyógyulás: 0, összesen: -209 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [145,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [145,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
id 115 80 | idomítod a 115. szörnyet 80 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [145,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 80 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [145,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezető. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 168 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
dd 4 | eldobod a 4. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 53 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [145,75] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvágod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [144,73] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találsz egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bávatag golombár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kut 30 | kutatsz 27 pontért |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 34 (36) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/13 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 424/120 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (34) | Varázspont: | 519/123 | Pénz: | 233 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 165/141 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 15 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 25 |
dobófegyverek: | 14 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 56 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 18 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 40 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 15 |
10. szörnyidomítás: | 7 (+1) | 11. teológia: | 27 | 12. taumaturgia: | 26 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 16 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 8 | 17. szörnyismeret: | 20 | 18. pszi: | * 19 |
19. zárnyitás: | 11 | 20. vadászat: | 8 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 14 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 5 |
25. ordítás: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 4295. karakternek |
mászol max. 34 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Pszinapszis (#974), pszi őselementál (#258), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | lángcsóva (#31) | >> | hópárduc (#642) | |
lángcsóva (#31) | >> | Ciang Csí (#978) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | Ciang Csí (#978) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 5 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
233 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | bot (#4) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | kőkés (#6) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |